• ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
  • کد خبر: 10013
اوباما و ترامپ

صفحه اینستاگرام یکی از شبکه های تلویزیونی آلمان با جمع آوری توئیت های هشدار آمیز رئیس جمهوری آمریکا نوشت: هشدارهای ترامپ باید هشدارهایی به خودش نیز باشد.

به گزارش ایران پژواک، صفحه اینستاگرام شبکه تلویزیونی زد د اف با انتشار چندین توئیت از «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا درباره هشدارهای وی به «باراک اوباما» رئیس جمهوری سابق این کشور در خصوص چگونگی موضع گیری در قبال ایران نوشت: این طور که پیدا است، هشدارهای ترامپ به اوباما باید هشدار به خودش هم باشد.

در ادامه مطلب این منبع خبری آمده است: ترامپ پیشتر در خصوص اقدام نظامی واشنگتن در دوره ریاست جمهوری اوباما علیه تهران به وی هشدار داده بود.

توئیت های ترامپ از این قرار هستند: ۱۷ ژانویه ۲۰۱۲ میلادی در توئیتی نوشت: اوباما به ایران حمله خواهد کرد تا دوباره انتخاب شود. کمی بعد در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۱۲ توئیت کرد: اجازه ندهید اوباما با کارت ایران بازی کند و جنگی را آغاز کند تا دوباره انتخاب شود. جمهوریخواهان مراقب باشید!

ترامپ همچنین در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۳ در صفحه توئیتر خود نوشت: من پیش بینی می کنم که رئیس جمهور اوباما بالاخره زمانی به ایران حمله می کند تا وجهه خود را حفظ کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی