استراماچونی

استقلال در تابستان بازیکن جوان و بااستعدادی را جذب کرده که اگر قدر خود را بداند در آینده بیشتر از او خواهیم شنید.

به گزارش ایران پژواک، استقلال همچنانکه پیش بینی می شد در فصل نقل و انتقالات تابستانی بازهم دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

استقلال در دو سه فصل اخیر یک رویه جالب در فصل نقل و انتقالات داشته که به خوبی جواب داده است و آن جذب بازیکنان جوان و بااستعداد بوده است از مهدی قائدی گرفته تا صیادمنش و الان هم محمد بلبلی.

صیادمنش در سایپا کمتر فرصت بازی به او می رسید اما در استقلال تنها با درخشش در چند بازی خود را به فوتبال اروپا معرفی کرد و با دستمزد سه میلیارد در سال به فنرباغچه ترکیه پیوست و سودی قابل توجه ای هم نصیب باشگاه استقلال کرد.

اما برعکس صیادمنش مهدی قائدی بود که بازیکنی بسیار بااستعداد و آینده دار نشان داد اما حاشیه سازی های زیاد این بازیکن باعث شده تا نتواند عملکرد خوبی در آبی پوشان داشته باشد. اگر قائدی به دور از حاشیه تنها روی فوتبال تمرکز می کرد بدون شک زوتر از صیادمنش راهی فوتبال اروپا می شود و زندگی حرفه ای او زیر و رو می شد.

استقلال در تابستان امسال بازیکن جوان و بسیار بااستعداد دیگر را جذب کرده است که بدون شک در آینده بیشتر از آن بازیکن خواهیم شنید و او کسی جز محمد بلبلی نیست.

این بازیکن جوان و ۲۱ ساله در دیدار برابر پرسپولیس که در رشت برگزار شد در چند دقیقه پایانی توسط نادر دشت نشان به بازی فرستاد شد. تنها همین چند دقیقه کافی بود تا  این بازیکن جوان خود را به فوتبال ایران معرفی کند و حتی تعجب گزارشگر رشتی بازی را هم برانگیزاند که این بازیکن تا الان کجا بوده است.

بلبلی با درخشش در این دیدار مورد توجه چند تیم قرار گرفت و ابتدا راهی فولاد شد اما بعد از آن به استقلال پیوست. او در نخستین دیدار دوستانه استقلال توانست گلزنی کند تا نشان دهد که آینده درخشانی در انتظار او است.

بلبلی هم می توانند صیادمنش جدید استقلال لقب گیرد و خیلی زود با درخشش در این تیم راهی فوتبال اروپا شود و به کلی زندگی اش تغییر کند و هم اینکه مهدی قائدی جدید لقب گیرد و حاشیه سازی های زیادی باعث شود تا بیرون از مستطیل سبز بیشتر نام او را بشنویم. باید دید که چه آینده ای در انتظار او است. برای فوتبال ایران و خود این بازیکن و هواداران استقلال بهتر است که او صیادمنش را به عنوان الگوی مثبت خود در نظر گیرد و به مهدی قائدی هم نگاه کند و از او درس بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی