• ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
  • کد خبر: 10028
کالدرون

کالدرون باقری را کنار کشید و به او گفت: تو تنها بازمانده کادر موفق قبلی هستی. می‌توانی پررنگ‌ترین نقش را در تیم من بازی کنی، چون اولاً می‌دانم بازیکن بزرگی بودی و به عنوان یک اسطوره بازیکنان از تو حرف‌شنوی دارند.

به گزارش ایران پژواک، دیروز دو دستیار اسپانیایی گابریل کالدرون به تهران رسیدند تا زمزمه‌هایی شنیده شود مبنی بر اینکه شاید نقش کریم باقری کمرنگ‌تر باشد. تمرینات پیش‌فصل پرسپولیس قبل از معرفی کالدرون از روز پنجم تیر آغاز شد. تیم سه نفره مدیران پرسپولیس هم در مذاکرات خود با این مربی آرژانتینی عنوان کردند کریم باقری باید در تیم بماند و کالدرون هم پذیرفت. با این اوصاف وقتی دستیاران اسپانیایی به تهران آمدند بازار شایعات داغ شد در حالی که کالدرون با مطالعه کامل به تهران آمده و شناخت کاملی از دستیار ایرانی برانکو دارد.

مرد آرژانتینی دوشنبه گذشته و بعد از توافق با مدیران پرسپولیس سر تمرین این تیم حاضر شد. محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس، کریم باقری را به سرمربی جدید معرفی کرد. بلافاصله کالدرون آرژانتینی کریم باقری را کنار کشید و به او گفت: «تو تنها بازمانده کادر موفق قبلی هستی. می‌توانی پررنگ‌ترین نقش را در تیم من بازی کنی، چون اولاً می‌دانم بازیکن بزرگی بودی و به عنوان یک اسطوره بازیکنان از تو حرف‌شنوی دارند. دوم اینکه هموطن این‌ها هستی و به همین خاطر کمک حال من می‌شوی. سوم با توجه به اینکه در قهرمانی‌های سه سال گذشته پرسپولیس سهیم بودی شناخت خوبی از تیم داری و این تجربیات را در اختیار من می‌گذاری. چهارم اینکه من دستیارانی با خودم به ایران می‌آورم ولی تو پررنگ‌ترین نقش را در تیم من خواهی داشت حتی نقشی پررنگ‌تر از بازیکنان!»

کالدرون با این صحبت‌ها خیال کریم باقری را برای ادامه همکاری راحت کرد. کریم باقری که یک دستیار مؤثر و بی‌ادعاست که بارها با تواضع اعلام کرده نمی‌خواهد و خودش را در اندازه سرمربیگری پرسپولیس نمی‌داند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی