• ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
  • کد خبر: 10156
جلال حسینی

کاپیتان پرسپولیس به خبرورزشی گفت: محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن خوبی است که در تیم ملی همبازی من بوده و به او و سایر تازه‌واردان پرسپولیس خوشامد می‌گویم.

به گزارش ایران پژواک،تا به حال کمتر پیش آمده سیدجلال حسینی را این‌قدر عصبانی ببینم. او از برخی نقل و قول ها که از جانب او منتشر شده شاکی بود. به سیدجلال گفتیم به هر حال دوستان رسانه‌ای او را دوست دارند و این مسائل طبیعی است و بعد از ۱۰، ۱۵ دقیقه مکالمه تلفنی بالاخره توانستیم او را آرام کنیم. سیدجلال حرف‌های زیادی داشت که البته بخش عمده آن به رسم امانت نزدمان ماند و آنچه می‌خوانید قسمتی کوتاه از یک گپ و گفت نیمروزی است. 

* سلام، مصاحبه‌ گلایه آمیزت را خواندم. ماجرا چیست؟
(با ناراحتی) من نمی‌دانم چرا این حرف‌ها از زبان من منتشر شده است. من کی گفتم چرا مدافع خریده‌اند؟

* چون پرسپولیس با کمبود مهاجم روبه‌روست... 
(حرف‌مان را قطع می‌کند) این موضوع به من چه ربطی دارد؟ باشگاه مسئول نقل و انتقالات دارد. سرمربی و کادر فنی دارد و چرا باید من در خرید بازیکن دخالت کنم؟

* اخلاقت را می‌شناسم ولی می‌خواستم بپرسم بعد از خرید محمدحسین کنعانی‌زادگان حتی نظر هم ندادی که چرا به جای مهاجم، دفاع خریده‌اند؟
نه! به من چه ربطی دارد. نه الان و نه هیچ وقت دیگر هرگز به خودم اجازه ندادم در خرید بازیکن دخالت کنم یا حتی نظر بدهم. 

* ولی برخی کاپیتان‌ها در این مسائل هم دخالت می‌کنند؟
(با همان لحن قبلی) لطفاً حاشیه نسازید! من کاری به دیگران ندارم و نمی‌توانم حرفی بزنم، اما در مورد خودم می‌گویم. در این چند سالی که فوتبال بازی می‌کنم فقط یک چیز را یاد گرفتم و آن هم تمرین کردن است. لطفاً برای من و پرسپولیس حاشیه نسازید!

* سید! ما حاشیه نسازیم؟ خبرورزشی؟!
نه، منظورم دوستان شماست. من برای همه اهالی رسانه و خبرنگاران احترام قائلم. ارزش کار و زحمات شما را هم می‌دانم که همیشه کنار ما بودید و سعی کردم احترام متقابل بین ما حکمفرما باشد. از شما و همکارانتان فقط یک توقع دارم و آن هم این که حقایق را بنویسید. اگر با خود من صحبت می‌کنید و چیزی می‌شنوید همان را منتشر کنید. این اخبار و شایعات برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کند. من فقط یک بار در این مدت به همراه آقاکریم (باقری) به دفتر باشگاه رفتم و هیچ صحبتی هم در خصوص خرید بازیکن نداشتم. به خودم هم اجازه نمی‌دهم درباره خرید بازیکن حتی نظر بدهم. آن وقت این صحبت‌ها از قول من چاپ می‌شود و... 

* به هر حال دوستان رسانه‌ای هم تو را دوست دارند و همیشه حامی سیدجلال حسینی بوده‌اند. این مسائل گاهی در کار رسانه‌ای پیش می‌آید؟
(کمی آرام می‌شود) من گفتم انتظار نداشتم. 

* حالا نظرت درباره خرید محمدحسین کنعانی‌زادگان چیست؟
محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن خوبی است که در تیم ملی همبازی من بوده و به او و سایر تازه‌واردان پرسپولیس خوشامد می‌گویم. امیدوارم او و سایر بازیکنان بتوانند در فصل جدید به موفقیت پرسپولیس کمک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی