• ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
  • کد خبر: 10157
پروپئیچ

طبق اعلام مدیرعامل استقلال پرونده پروپئیچ بسته شد.

به گزارش ایران پژواک، این روزها بزرگ ترین دغدغه آبی ها پرداخت مطالبات پروپئیچ،مهاجم سابق خود است. بازیکنی که به فیفا شکایت کرده و اگر مطالباتش پرداخت نشود آنگاه مسائلی مثل کسر امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا استقلالی ها را تهدید می کند.

در همین خصوص امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال به اخبار ورزشی شبکه سه گفت: با رایزنی هایی که از هفته های قبل با هماهنگی وزارت محترم ورزش و جوانان و در راس آنها دکتر سلطانی فر، دکتر داورزنی، فدراسیون فوتبال، شخص جناب تاج، وزارت امور خارجه و سفیر محترم در کرواسی صورت گرفت، ما دو کار با هم پیش بردیم. ابتدا ما وجه حدود ۴۲۰ هزار دلار را با هماهنگی وزارت خارجه که جا دارد از آقای پناهی آذر مدیریت محترم منابع وزارت امور خارجه، آقای دکتر افتخار مدیر کل محترم مالی وزارت امور خارجه و به ویژه دکتر صادق که بیش از ۶ ماه موضوع پئیچ را پیگیری کردند تا پول در سفارت ایران در زاگرب با هماهنگی شخص وزیر وجود دارد تا به پئیچ پرداخت شد.

او ادامه داد: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و شخص مهندس تاج، دکتر خطیر به زوریخ رفت و رایزنی متعدد صورت گرفت و فیفا قانع شد تا از محل مطالبات این کار را انجام دهد و از ۸۵۰ هزار دلار استقلال، این جریمه به حساب پئیچ پرداخت شود.

فتحی در پایان عنوان کرد: فیفا قول داده که این کار انجام دهد و اگر فیفا این کار را انجام ندهد، پول در سفارت موجود است تا پرداخت شود و هیچ خطری ما را تهدید نخواهد کرد. تا ۱۵ جولای وقت داریم اما با هماهنگی به عمل آمده، پول آنجا موجود است و اگر بحث فیفا جواب ندهد، پول پرداخت می شود و خطری ما را تهدید نمی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی