• ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
  • کد خبر: 10162
طلا

سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان، طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۰ هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با تغییر جزئی نسبت به روز کاری قبل، به قیمت ۴ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۵۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۷۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۲۲.۸ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنجشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی