• ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
  • کد خبر: 10169
استراماچونی

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان از همان روزهای اول حضور در استقلال، نظم و دیسیپلین خاصی را در این باشگاه در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایران پژواک، نیروی جوانی در کنار تجربه فاکتور مهم استقلال در لیگ نوزدهم است. استقلال تهران ۶ فصل است که طعم قهرمانی در لیگ برتر را نچشیده. آبی‌پوشان پایتخت برای لیگ نوزدهم سرمربی اسبق اینترمیلان آندره‌آ استراماچونی را برای حضور روی نیمکت خود انتخاب کرده‌اند و امیدوار هستند روزهای خوبی را با استراماچونی تجربه کنند. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان از همان روزهای اول حضور در استقلال، نظم و دیسیپلین خاصی را در این باشگاه در دستور کار خود قرار داده است. او در اولین اقدام بازیکنان که بی نظمی کرده بودند را از استقلال کنار گذاشت.

استقلالی‌ها سیاست جالبی هم در جذب بازیکن برای لیگ نوزدهم دارند که با آمدن استراماچونی این سیاست از سوی او هم تایید شد و به آن ادامه داده‌اند. آن‌ها بازیکنانی می‌خرند که سنشان کمتر از ۳۰ سال است و تجربه‌ی کافی هم دارند. استقلالی‌ها برای لیگ نوزدهم محمد بلبلی ۲۱ ساله، علی دشتی ۲۵ ساله، سیاوش یزدانی ۲۷ ساله، میلاد باقری ۲۴ ساله و مسعود ریگی ۲۸ ساله را در اختیار گرفته‌اند. نکته‌ی جالب در مورد استقلال لیگ نوزدهم این است که فعلا آبی‌پوشان پایتخت فقط یک بازیکن دارند که بالای ۳۰ سال دارد. وریا غفوری تنها بازیکنی است که در استقلال فعلی بالای ۳۰ سال دارد و شیخ دیاباته مهاجم مالیایی جدید باشگاه استقلال در کنار وریا، ۲ بازیکن بالای ۳۰ ساله‌ استقلال در لیگ نوزدهم هستند.

استقلالی‌ها البته برای اینکه تیمی داشته باشند که بازیکنان آن زیر ۳۰ سال باشند کار راحتی هم نداشتند اما تصمیم سید مهدی رحمتی به ترک استقلال و خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال کمک خوبی به مسوولان این باشگاه کرد تا این تصمیم خود را عملی کنند.

پژمان منتظری هم دیگر بازیکن بالای ۳۰ سال است که در روزهای گذشته با مسوولان استقلال برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و احتمال اینکه در لیگ نوزدهم در این باشگاه بازی نکند بیشتر از حضور در جمع آبی‌پوشان است.

با وجود اینکه هنوز فصل نقل و انتقالات به پایان نرسیده، بازیکنان دیگری هم که در لیست استراماچونی برای حضور در استقلال قرار دارند از جمله رضا اسدی هم زیر ۳۰ سال دارند و مشخص است استفاده از بازیکنان زیر ۳۰ سال که تجربه‌ی خوبی هم داشته باشند در دستور کار استقلالی‌ها است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی