• ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
  • کد خبر: 10241
کالدرون

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس اصرار دارد که مهاجم خارجی تنها با معرفی او جذب شود اما باشگاه پرسپولیس اولویت های در این زمینه دارد که ممکن است به اختلاف دو طرف انجامد.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس در فصل آمادگی تابستانی در ترکیه اردو زده است و با تمرینات کادر فنی جدیدش خود را  آماده فصل جدید رقابت های لیگ برتر می کند.

کالدرون تنها چند روزی است که هدایت پرسپولیس را برعهده  دارد و طبیعی است که نه خریدهای جدید این تیم به دستور او بوده و نه شناختی دقیق و کامل از تیمی که تمرین می دهد دارد.

سرمربی آرژانتینی با خریدهای جدید مخالفتی ندارد اما او یک خواسته بسیار مهم دارد و اصلا هم نمی خواهد که کوتاه بیاید.

این مربی باتجربه اصرار دارد که یک مهاجم باکیفیت و خوب خارجی به تیمش اضافه شود این درحالی است که ظاهرا مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال صرفه جویی هستند و گزینه های بی کیفیت را به کالدرون پیشنهاد می دهند.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تا الان زیر بار گزینه های که باشگاه پرسپولیس معرفی می کنند از جمله بازیکنان آفریقایی نرفته است. او اصرار دارد که مهاجم یا از کشور خودش آرژانتین باشد و یا از برزیل چرا که از آنها شناخت لازم و کافی را دارد.

شاید هم اصلا پرسپولیس در تابستان مهاجمی جذب نکند و علیپور تنها مهاجم نوک سرخ پوشان باشد چرا که با وضعیت کنونی ارز در کشور ما پیدا کردن مهاجمان خارجی باکیفیت بسیار سخت است و حداقل باید پای دلال ها وسط نباشد که متاسفانه معمولا در خریدهای خارجی سرخ آبی ها چنین چیزی را مشاهده می کنیم و  به ندرت مهاجمان باکیفیتی راهی این دو تیم می شوند.

باید دید که سرانجام اصرار کالدرون جواب می دهد یا اینکه در نهایت گزینه ای به او هم تحمیل می شود و شاید هیچ کدام از این دو حالت هم نباشد و پرسپولیس بازیکن جدید دیگری را جذب نکند چرا که بازیکنانی مثل ترابی، امیری و مهدی شریفی و حتی سیامک نعمتی هستند که می توانند به عنوان مهاجم نوک در کنار علیپور بازی کنند و البته گزینه های جوانی هم به تیم اضافه شده اند که می توانند اگر به آنها اعتماد شود فراتر از انتظارات ظاهر شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی