استقلال

امروز خبر محرومیت استقلال از سوی فیفا هواداران این تیم را شوکه کرد.

به گزارش ایران پژواک، امروز اخباری مبنی بر محرومیت استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا بخاطر پرداخت نکردن طلب پروپئیچ منتشر شد. وکیل این مهاجم آلبانیایی هم با تایید این اخبار، اعلام کرده که محرومیت استقلال قطعی است.

با این وجود، باشگاه استقلال خیلی زود به این مسئله واکنش نشان داد و ساعاتی پیش با انتشار یک اعلامیه، تاکید کرد که این اخبار، شایعاتی بیش نیست و محرومیت استقلال از سوی فیفا صحت ندارد.

همچنین امیر حسین فتحی در این مورد گفت: « من این خبر را تکذیب می‌کنم و چنین چیزی درست نیست. ما دیروز (سه‌شنبه) صحبت‌هایی را در حضور نمایندگان فیفا و فدراسیون فوتبال انجام دادیم و قرار شد فدراسیون جهانی فوتبال طلب پروپئیچ را از محل درآمدهای استقلال در فیفا پرداخت کند».

با این حال، هواداران استقلال که این روزها عده ای از آنها هم جلوی درب محل باشگاه استقلال دست به تجمع اعتراضی زده اند، شاید حق داشته باشند که چنین صحبت هایی مبنی بر محروم نشدن استقلال را براحتی باور نکنند. چرا که این اولین باری نیست که مدیران استقلال از قطعیت یک اتفاق سخن می گویند اما در عمل اتفاق دیگری می افتد.

امیر حسین فتحی زمانی نه چندان دور گفته بود که ادامه حضور پاتوسی در استقلال قطعی است اما این بازیکن که ستاره آبی پوشان در فصل گذشته بود، حالا از استقلال جدا شده و به لیگ امارات رفته است. همچنین مدیران استقلال بعد از رفتن پاتوسی گفتند که پولی که برای تمدید قرارداد با این بازیکن کنار گذاشته بودند را برای بستن پرونده  پروپئیچ و پرداخت طلب این مهاجم، هزینه می کنند. با این وجود، حالا طلب پروپئیچ هم پرداخت نشده تا بحث محرومیت استقلال شکل بگیرد. در چنین شرایطی و با این سابقه بدقولی ها و حرف های بی اساس، اصلا عجیب نیست که برای خیلی ها اظهارات مدیران استقلال و حتی بیانیه های رسمی این باشگاه چندان امیدوار کننده نباشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی