• ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
  • کد خبر: 10292
سجاد آقایی

با عملکرد درخشانی که در اردوی ترکیه داشته ثابت کرده که آینده درخشانی در انتظار او است و می تواند پدیده جدید آبی پوشان باشد.

به گزارش ایران پژواک، ۲۱ سال سن دارد و اهل اراک است. او فصل قبل از آلومینیوم آراک به آبی پوشان پیوست اما زیاد فرصت بازی به او نرسید.

استقلال با هدایت شفر هزینه زیادی برای تقویت خط حمله خود کرد و هر چه می خواست از بازیکن خارجی و داخلی جذب کرد اما با وجود  آنکه بهترین خط دفاعی را تیم شفر داشت با مهاجم خارجی و داخلی خود نتوانست مشکل گلزنی را برطرف کند.

با مهاجمان مثل منشا، تبریزی، گرو، ایسما، روح الله باقری و ستاره های جوانی مثل صیادمنش و قائدی در فصلی که گذشت به ندرت فرصت بازی به بازیکن جوانی مثل سجاد آقایی رسید و او تنها سه بازی برای استقلال انجام دهد و طبیعی است که کمتر بازیکنی با چنین زمانی نمی تواند خود را ثابت کند.

استقلال با هدایت استراماچونی سرمربی جدید ایتالیایی اش در ترکیه اردو زده است تا خود را آماده فصل جدید رقابت های لیگ برتر کند و به ناکامی سالهای اخیرش پایان دهد.

در اردوی ترکیه یک بازیکن بهتر و مفیدتر از همه کار کرده است و او کسی جز سجاد آقایی نیست که نشان داده اگر فرصت بیشتری به او داده شود آینده درخشانی در انتظارش است.

آقایی توسط استراماچونی در ترکیب اصلی استقلال در دیدارهای دوستانه به میدان رفت و توانسته آمار بسیار خوبی از خود به جای گذارد تا جایکه در ۴ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن تیمش بوده است.

مربیان خارجی نشان داده اند که حساب ویژه ای روی بازیکنان جوان دارند و اگر از بیرون بازیکن به آنها تحمیل نشود می تواند پدیده های جوان رو کنند. آیا سجاد آقایی پدیده جدید استقلال می شود؟ آیا او راه صیادمنش را دنبال می کند؟

همه چیز بستگی به استراماچونی دارد. بعید به نظر می رسد که مربی ایتالیایی در لیگ برتر به آقایی بازی دهد و مهاجم گران قیمتی مثل شیخ دیاباته را نیمکت نشین کند اما اگر به این بازیکن جوان در ترکیب اصلی بازی برسد با اعتماد به نفس و انگیزه ای که دارد  می تواند آینده درخشانی داشته باشد.

او بهترین بازیکن و پدیده استقلال در اردوی ترکیه بوده است و فراتر از انتظار ظاهر شده و باید دید که در لیگ برتر هم می تواند درخشش خود در بازی های دوستانه را تکرار کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی