• ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
  • کد خبر: 10367
طلا

هم‌اکنون هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی ۴ میلیون و۲۶۷ هزار تومان قیمت خورده است.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری با کاهش نسبت به دیروز به‌ارزش ۱۴۱۷.۴ دلار مبادله می‌شود.

در روزهای اخیر کاهش همزمان قیمت جهانی طلا با قیمت ارز در بازار داخلی، موجب شد تا قیمت طلا و سکه در بازار داخلی کاهش چشمگیری را تجربه کند.

به صورتی که هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار سبزه میدان از کانال ۴۰۰ هزاری به ۳۰۰ هزار تومان سقوط کرد هر چند طلا زمان زیادی در این کانال باقی نماند. سقوط آزاد قیمت ها در انواع سکه نیز مشهود بود به طوری که قیمت سکه طرح جدید از کانال ۴ میلیونی به ۳ میلیون برگشته بود.

البته کاهش قیمت ها در بازار خیلی دوام نداشت و از یکی دو روز قبل سیر صعودی قیمت ها آغاز شده است؛ ولی نکته مهم اینجاست که تکانه های شدید قیمتی در بازار طلا و ارز مشاهده نمی شود.

امروز در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلا نسبت به روز کاری قبل، افزایش داشته است؛ هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۱۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۵۴۶ هزار و ۷۰۰ تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و ۷۷۶ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

سکه‌فروشان سبزه‌میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را ۴ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را ۴ میلیون و ۱۹۴ هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی را ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی را یک میلیون و ۴۵۹ هزار تومان و سکه گرمی را ۹۶۹ هزار تومان اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی