• ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
  • کد خبر: 10583
طلا

هم‌اکنون هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۵ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان قیمت خورده است.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، همزمان با تعطیلی بازارهای جهانی و ثبات قیمت هر اونس طلا، قیمت ها در بازار داخلی نیز با ثبات نسبی همراه هستند. امروز در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلا نسبت به روز کاری قبل، تغییر چندانی نداشته است؛  هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۴۰۵ هزار و ۶۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴عیار با قیمت ۵۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و ۷۵۵ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

سکه‌فروشان سبزه‌میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را ۴ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را ۴ میلیون و ۴۴ هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی را ۲ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی را یک میلیون و ۴۴۹ هزار تومان و سکه گرمی را ۹۵۹ هزار تومان اعلام کرده‌اند.

و همچنین قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز قیمت دلار در صرافی های بانکی اندکی بیشتر از قیمت دلار در صرافی‌های آزاد است؛ هم اکنون قیمت دلار برای فروش به مردم در بازار آزاد با کاهش نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۸۹۰ تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی