احمد بن عبدالعزیز

برادر ملک سلمان با بیان اینکه وی مخالف هرگونه جنگ عربستان با ایران است، افزود: اگر محمد بن سلمان خواهان پیوستن به ائتلاف آمریکایی -انگلیسی برای مقابله نظامی با ایران باشد با او مخالفت خواهم کرد.

به گزارش ایران پژواک از الخلیج الجدید، احمد بن عبدالعزیز، برادر ملک سلمان پادشاه عربستان اعلام کرد که وی مخالف هرگونه جنگ عربستان با ایران است زیرا چنین جنگی برای عربستان فاجعه بار خو اهد بود.

براساس گزارش پایگاه اطلاعاتی تاکتیکال ریپورت  این شاهزاده سعودی گفته است که اگر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان خواهان پیوستن به ائتلاف آمریکایی-انگلیسی برای مقابله نظامی با ایران باشد با او مخالفت خواهد کرد.

احمد بن عبدالعزیز گفت: به جای تبعیت از طرح های دونالد ترامپ که منطقه را به جنگ سوق می دهند بهتر است اقداماتی در راستای متحد کردن شورای همکاری خلیج(فارس) اتخاذ کنیم.

براساس این گزارش، ملک سلمان نیز از پسرش محمد بن سلمان خواسته است که با عمویش احمد بن عبدالعزیز مخالفت نکند و از دیدار او با دیگر شاهزاده ها ممانعت نکند.

احمد بن عبدالعزیز به شاهزاده های سعودی گفته است که هیچ کس نمی تواند او را از هشدار دادن نسبت به پیامدهای جنگ ویرانگر با ایران منع کند به خصوص اینکه عربستان اکنون در یمن درگیر جنگ است.

وی همچنین بر این باور است که محمد بن سلمان پادشاه آینده عربستان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی