• ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
  • کد خبر: 10632
علی کریمی

استقلال با بازگشت علی کریمی و فرشید باقری به شرایط بازی در خط میانی خود هم با ترافیک بازیکن مواجه خواهد بود.

به گزارش ایران پژواک، یکی از نقاط قوت استقلال در فصلی که گذشت خط میانی این تیم بود.

آبی پوشان در خط میانی تراکم زیادی داشتند و این باعث شده تا بود تا شفر بتواند ترکیب خود را به گونه های مختلف به میدان بفرستد و تیمش عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

استقلال در فصلی که گذشت هم در خط میانی و هم در خط دفاعی و دروازه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و تنها نقطه ضعف این تیم در اختیار نداشتن یک مهاجم تمام کننده بود که در نهایت به از دست رفتن قهرمانی برای این تیم منجر شد.

با جدایی روزبه چشمی، پاتوسی و طارق همام هواداران نگران خط میانی تیم خود با استراماچونی شدند اما جذب بازیکنان جدید و بازگشت علی کریمی و فرشید باقری به شرایط بازی باعث شده تا بازهم ترافیک در خط میانی آبی پوشان وجود داشته باشد.

استقلال در شرایط کنونی سه هافبک دفاعی آماده به نام های فرشید باقری، علی کریمی و مسعود ریگی را دارد که رقابت آنها برای قرار  گرفتن در ترکیب اصلی سخت خواهد بود.

در پست هافبک بازیساز و هافبک تهاجمی هم بازیکنانی مثل داریوش شجاعیان، فرشید  اسماعیلی، علی دشتی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و شاید هم مرتضی تبریزی توان بازی کردن داشته باشد و در اختیار داشتن این همه بازیکن به خوبی نشان می دهد که استقلال در خط میانی و کنارها با ترافیک بازیکن مواجه است و این بهترین خبر برای سرمربی ایتالیایی آبی پوشان به شمار می آید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی