• ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
  • کد خبر: 10653
کالدرون

مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته‌اند هفته‌ای یک روز، تمرین را برای رسانه‌ها و هواداران باز بگذارند و در همان روز نیز کالدرون با رسانه‌ها مصاحبه کند.

به گزارش ایران پژواک، بازی‌ها و تمرینات پیش فصل پرسپولیس در حالی به روی رسانه‌ها و هواداران بسته می‌شود که هواداران میلیونی تیم به‌شدت علاقه‎مندند از آخرین اتفافات و مسائل فنی پرسپولیس خبر بگیرند. از سوی دیگر، نباید منتظر بود که ارگان خبری باشگاه پرسپولیس، تمام حاشیه‌های جذاب و اتفاقات مهم متعلق به باشگاه «مردمی» پرسپولیس را منتشر کند از این‌رو و برای کمک بیشتر به پرسپولیس، حضور هواداران و رسانه‌ها مهم به‌حساب می‌آید. 

از سوی دیگر، مسئولان باشگاه می‌گویند این تصمیم توسط گابریل کالدرون اتخاذ شده و آن‌ها دخالتی در این خصوص ندارند. کالدرون نیز بارها گفته فعلاً تمرینات تیم مختص به بدنسازی و مسائل تاکتیکی است و حضور نماینده رسانه‌ها و هواداران چندان مفید به‌نظر نمی‌رسد، اما او مربی حرفه‌ای است و قطعاً نمی‌خواهد این وضعیت را تا پایان فصل ادامه بدهد ولی بیم آن می‌رود که مسئولان باشگاه تصمیمی برای باز گذاشتن در محل تمرین به روی تماشاگران نداشته باشند. معمولاً مربیان خارجی به‌خصوص آن‌هایی که تازه فضای کار در تیم‌های پرطرفدار را تجربه می‌کنند از تمرین و مواجهه مستقیم با هواداران لذت می‌برند و انرژی می‌گیرند. بدون تردید کالدرون نیز چنین احساسی دارد و بارها در این مورد صحبت کرده به همین علت بعید است تمرین را به همین سادگی به روی مردم ببندد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی