• ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
  • کد خبر: 10661
جلال حسینی

بهترین خبر برای سرخ پوشان پایتخت بازگشت سید جلال به ترکیب اصلی خواهد بود چرا که پرسپولیس با زوج جدید خط دفاعی اش عملکرد خوبی از خود نشان نداده است.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس روزهای بسیار خاصی را تجربه می کند.

این تیم بعد از چند سال درخشش در لیگ ایران با هدایت برانکو الان باید چالش جدیدی را با سرمربی آرژانتینی خود تجربه کند.

پرسپولیس در تابستان با هدایت کالدرون در چند دیدار دوستانه به میدان رفته و دو شکست دو بر صفر را تجربه کرده که این در دوران برانکو به ندرت شاهد آن بوده ایم حتی در دیدارهای دوستانه.

درست است که نتایج در دیدارهای دوستانه اهمیتی ندارد اما به خوبی نقاط قوت و ضعف یک تیم را مشخص می کند.

پرسپولیس با هدایت کالدرون در این دیدارهای دوستانه چند نقطه ضعیف داشته است که یکی از جدی ترین آنها خط دفاعی بوده است.

خط دفاعی پرسپولیس در دوران برانکو از بهترین های لیگ بود و حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم باعث درخشش سرخ پوشان شد. ستون اصلی سرخ پوشان بدون شک سید جلال حسینی بود که نه تنها از لحاظ فنی جایگزین ندارد از نظر اخلاقی هم  بازیکن بسیار خوب است.

سید جلال با وجود آنکه ۳۸ سال سن دارد اما همچنان از آماده ترین و بهترین دفاع های وسط فوتبال ایران است. بسیار از رقبا دوست دارند که چنین بازیکنی هر چه زوتر از فوتبال خداحافظی کند و یا از ترکیب سرخ پوشان کنار گذاشته شود.

در دو شکست اخیر پرسپولیس برابر فولاد و سایپا سید جلال غائب بوده و زوج شجاع و کنعانی زاده گان پر اشتباه و بدون تمرکز نشان داده تا برای همه و از جمله کالدرون ثابت شود که سرخ پوشان در ترکیب اصلی خود به کاپیتان متعصب و بسیار باکیفیت خود نیاز دارد.

شاید اغراق نکنیم که بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس بازگشت سید جلال به ترکیب اصلی باشد و حضور این بازیکن به خوبی موفقیت خط دفاعی سرخ پوشان را تضمین می کند و می تواند بازیکن عصبانی و خشن مثل شجاع خلیل زاده را هم آرام کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی