• ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
  • کد خبر: 10723
پرسپولیس

پرسپولیس با همه مشکلاتی که با آن روبرو است یک نقطه قوت بزرگ دارد که می تواند زمینه را برای قهرمانی مجدد این تیم مهیا کند.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس بهترین و باثبات ترین تیم فوتبال ایران در سه سال اخیر بوده است.

سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر،کسب دو گانه در فصل قبل و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به خوبی نشان داد که وضعیت سرخ پوشان بسیار خوب است.

هواداران پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ روزهای درخشانی را تجربه کردند و سرمست از پیروزی ها و موفقیت های بزرگ تیم خود بودند.

برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفت که از پرسپولیس جدا شود و الاهلی عربستان را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد که این باعث اعتراض و ناراحتی زیاد هواداران پرسپولیش شد.

سرخ پوشان پایتخت در غیاب برانکو و با کالدرون آرژانتینی خود را آماده فصل جدید می کنند. پرسپولیس برای تکرار عنوان قهرمانی خود کار بسیار سختی دارد و اغراق نمی کنیم اگر فصل پیش رو را سخت ترین و رقابتی ترین فصل تاریخ فوتبال ایران بدانیم.

با وجود آنکه پرسپولیس تابستان سختی را پشت سر گذاشت  اما یک نقطه قوت بزرگ دارد که می تواند بازهم مسیر را برای قهرمانی این تیم مهیا کند.

نقطه قوت بزرگ پرسپولیس ثباتی است که این تیم دارد. مدیران باشگاه پرسپولیس با وجود همه انتقادهای که به آنها می شود توانستند دست به کار بزرگی بزنند و آنها اینکه با وجود جدایی برانکو اجازه ندادند که کلیدی ترین و تاثیر گذارترین بازیکنان تیم جدا شوند و همه بازیکنان خود را به استثنایی آنها که کالدرون خودش خط زد حفظ کند.

ثبات نقطه قوت بزرگ پرسپولیس در فصل جدید خواهد بود. پرسپولیس با این بازیکنانی که در اختیار دارد روزهای درخشانی را در لیگ برتر رقم زد و هواداران بازهم می توانند امیدوار به درخشش تیمش باشند چرا که این بازیکن به خوبی آزمون پس داده اند و بازهم می توانند به سکوی قهرمانی برسند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی