• ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
  • کد خبر: 10738
استراماچونی

یک روزنامه ایتالیایی اعلام کرد که آندره استراماچونی روی تصمیمش برای جدایی از استقلال باقی مانده و مذاکره مدیر برنامه وی با این باشگاه برای فسخ قرارداد ادامه دارد.

به گزارش ایران پژواک، روز گذشته بود که یکی از خبرنگاران نزدیک به آندره استراماچونی سرمربی استقلال اعلام کرد این مربی قصد دارد از سمتش استعفا بدهد و این تصمیم را تا ۴۸ ساعت آینده نهایی می کند.

بعد از این خبر، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال جدایی استراماچونی را تکذیب کرد. امروز هم اسماعیل خلیل زاده عضو هیات مدیره استقلال با تایید اختلافاتی که بین باشگاه و استراماچونی وجود دارد، اعلام کرد این مربی به کارش در استقلال ادامه می دهد.

با این حال روزنامه «توتو مرکاتو» ایتالیا اعلام کرد که استراماچونی بر سر تصمیمش باقی مانده و تماس ها برای پیدا کردن یک راه حل ادامه دارد.

این روزنامه نوشت: «استقلال و استراماچونی به سمت خداحافظی می روند. استعفای علی خطیر معاون باشگاه استقلال در کنار عدم جذب سه بازیکن مدنظر استراماچونی (درامه، پوچارلی و میلیچ) نشانه های خوبی نیستند. در طول روز تماس ها و ارتباط بین پاستوره مدیر برنامه استراماچونی و امیرحسین فتحی رئیس باشگاه ادامه یافته است تا راه حلی پیدا شود.

در حال حاضر باتوجه به اتفاقاتی که رخ داده به نظر نمی رسد که راهکارهای مختلفی وجود داشته باشد و طرفین به دنبال راه حلی برای فسخ قرارداد هستند. هرچند که باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد این مسئله را نمی پذیرد. اما امروز می تواند روز مهمی باشد. ماجراجویی استراماچونی با استقلال باوجود نتایج مثبت پیش فصل می تواند زودتر به پایان برسد.»

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی