میلیچ

استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان هر کدام به دنبال تقویت تیم های خود تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هستند.

به گزارش ایران پژواک، در شرایطی که کمتر از یک هفته تا شروع فصل جدید لیگ برتر فرصت باقی مانده، فعالیت های انتقالاتی تیم های مدعی همچنان ادامه دارد.

استقلال و ادامه شایعات

علی رغم شایعاتی که مطرح شده است استقلال قید میلیچ را نزده و مذاکرات برای به خدمت گرفتن این بازیکن کروات همچنان ادامه دارد. استراماچونی تاکید خاصی روی جذب یک مدافع چپ داشته و بهترین گزینه برای این پست را هم میلیچ می داند. بر همین اساس، مدیران استقلال برای جذب این بازیکن دور جدیدی از مذاکرات را آغاز کرده اند.

همچنین شایعه استعفای خود استراماچونی هم از سوی این مربی ایتالیایی و همچنین از سوی مدیران باشگاه رد شده است. قول های مدیران استقلال در مورد خرید دو بازیکن خارجی باعث شده که استراماچونی تصمیم بگیرد که با قاطعیت به کارش در جمع آبی پوشان ادامه دهد.

پرسپولیس و جذب مهاجم برزیلی

جونیور براندائو که با توجه به توافق بر سر شرایط همکاری با باشگاه پرسپولیس، جهت انجام بررسی‌های پزشکی و پس از آن، عقد قرارداد به ایران سفر می‌کند، به صورت قرضی در پرسپولیس حضور خواهد داشت.

این بازیکن برزیلی که به صورت قرضی در برزیل بازی می‌کرد، با توجه به فسخ دو طرفه با باشگاه برزیلی بار دیگر در اختیار باشگاه اصلی خود لودوگورتس است.

باشگاه پرسپولیس پیش از این بر سر این انتقال با باشگاه بلغاری به توافق رسیده بود و روز جمعه نیز توافق‌نامه رسمی را دریافت کرد تا تمام اقدامات قانونی برای انجام این انتقال انجام شده باشد.به این ترتیب جونیور در صورت دریافت مجوزهای پزشکی‌، به پرسپولیس می‌پیوندد.

میمبلا در تبریز

باشگاه تراکتورسازی در هفته های گذشته مذاکراتش برای جذب ویلیام میمبلا، هافبک اهل پرو را آغاز کرده بود و روز جمعه اخباری مبنی بر قطعی شدن پیوستن این بازیکن به جمع سرخپوشان تبریزی منتشر شد.

میمبلا ۲۷ ساله پس از قطعی شدن حضورش در فوتبال ایران با هم‌تیمی‌های خود در تیم یونیون کومرسیو خداحافظی کرده است. گفته می شود که این مهاجم پرویی قراردادی سه ساله با باشگاه تراکتور تبریز امضا خواهد کرد.

سپاهان به دنبال ۲ استقلالی

امیر قلعه نویی تایید کرده که سپاهان به دنبال جذب امید ابراهیمی و امید نورافکن است. ابراهیمی بعد از جدایی از تیم قطری فعلا تیم بعدی اش را انتخاب نکرده و گفته می شود نورافکن هم به دنبال حضور در یک تیم ایرانی است تا فرصت بیشتری برای بازی در این فصل بیابد.

سپاهانی ها در شرایطی به دنبال جذب این دو بازیکن هستند که بحث حضور نورافکن و ابراهیمی در استقلال هم مطرح است. البته اگر استقلال به این دو بازیکن پیشنهاد دهد، هر دو بازگشت به استقلال را به پیوستن به سپاهان ترجیح می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی