• ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
  • کد خبر: 10832
استراماچونی

سرمربی آبی پوشان پایتخت در روزهای اخیر در کنار چهره آرام و متفکر خود یک روی دیگر را هم نشان داد.

به گزارش ایران پژواک، استقلال در فصلی که گذشت با هدایت شفر نتوانست نتایج خوبی به دست آورد و به همین خاطر این مربی آلمانی از کار برکنار شد.

شفر جای خود را به یک مربی ایتالیایی داد. آندره استراماچونی سرمربی نام آشنای ایتالیایی که سابقه مربیگری در اینتر را در کارنامه داشت هدایت آّبی پوشان را برعهده گرفت.

استراماچونی در این مدتی که هدایت آبی پوشان را برعهده داشت بدون حاشیه کار کرد و آرامش را به تیم برگرداند. بازیکنان با تلاش و جدید زیادی زیر نظر این مربی ایتالیایی به کار خود ادامه دادند و همه به کسب نتایج خوب با این مربی امیدوار شدند.

طولی نکشید که فضای موجود در فوتبال ایران سرمربی ایتالیایی آبی پوشان را زده کرد. انگار که او نمی دانست با چه تیمی و در چه فضای قرار است که کار کند.

به یکباره استراماچونی آرام و بدون حاشیه علیه مدیران استقلال جبهه گرفت و تهدید به جدایی کرد آن هم در شرایطی که هنوز فصل جدید رقابت های لیگ برتر آغاز نشده است.

درحالیکه آبی پوشان خود را با آرامش آماده فصل جدید لیگ برتر می کنند و تنها یک هفته تا آغاز لیگ باقی مانده است استراماچونی تهدید به جدایی کرد و از وضعیت خود در این تیم ابراز نگرانی کرد و این بار مدیران استقلال نه تنها این موضوع را رد نکردند بلکه از دست های پشت پرده هم سخن به میان آوردند.

استراماچونی نشان می دهد که مربی قابل پیش بینی نیست و این را در تیم قبلی خود  هم به خوبی نشان داد. مدیران استقلال اگر می خواهند که این مربی در تیم بماند باید بسیار بادقت با او رفتار کنند و خواسته هایش را برآورده کنند و الا ممکن است که در هر شرایطی تیم را به بهانه برآورده نشدن خواسته هایش ترک کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی