کالدرون

پرسپولیس عصر پنجشنبه در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر برابر پارس جنوبی به میدان می رود.

به گزارش ایران پژواک، در بازی برابر پارس جنوبی هواداران پرسپولیس فرصت می یابند تا اولین ترکیب پرسپولیس با سرمربی جدید این تیم را ببیند. ترکیبی که با اما و گرهای زیادی روبرو خواهد بود.

در درون دروازه برابر پارس جنوبی، کالدرون مجبور است که یک تغییر اجباری در ترکیب تیمش به وجود آورد و در نبود بیرانوند محروم، رادو در بین یازده نفر اصلی تیم قرار می گیرد. در قلب خط دفاعی اما یک سوال بزرگتر در مورد حضور یا عدم حضور سیدجلال حسینی در ترکیب به عنوان زوج شجاع خلیل زاده وجود دارد. در صورتی که کاپیتان پرسپولیس از آمادگی لازم برخوردار نباشد، احتمالا باید شاهد حضور کنعانی زادگان در کنار خلیل زاده به عنوان دو مدافع وسط تیم باشد. در کناره های زمین و در پست مدافعین راست و چپ در حالی که ماهینی و انصاری با مصدومیت روبرو هستند، مهدی شیری به عنوان دفاع راست و محمد نادری به عنوان دفاع چپ به میدان می روند.

احتمالا کالدورن از ترکیب ۳-۳-۴ در برابر پارس جنوبی استفاده خواهد کرد. ترکیبی که بدین معناست که تنها یک هافبک تدافعی در جمع یازده نفر اصلی تیم به میدان خواهد رفت. در غیبت کمال کامیابی نیای مصدوم احتمالا احمد نوراللهی تک هافبک تدافعی تیم خواهد بود. در شرایطی که سیامک نعمتی به دلیل مصدومیت و بشار رسن به دلیل دیر اضافه شدن به تیم شانس کمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی برابر پارس جنوبی را دارند، احتمالا باید شاهد حضور امید عالیشاه و وحید امیری به عنوان دو هافبک راست و چپ پرسپولیس باشیم. البته در ادامه فصل و با رسیدن همه هافبک های پرسپولیس، در سمت چپ خط حمله یک رقابت نزدیک بین وحید امیری و مهدی ترابی شکل خواهد گرفت اما با توجه به داشته های فعلی پرسپولیس برابر پارس جنوبی احتمالا شاهد حضور هر دوی این دو بازیکن در ترکیب سرخپوشان باشیم. مهدی ترابی در کنار فرشاد احمدزاده دو وینگر تیم کالدرون برای بازی روز پنجشنبه خواهند بود و علی علیپور هم مانند همیشه به عنوان مهاجم نوک یا به اصطلاح شماره ۹ سرخپوشان به میدان خواهد رفت. البته پرسپولیس در پست علیپور، جونیور را هم به خدمت گرفته اما با توجه به اینکه این بازیکن به تازگی به تیم اضافه شده، بعید است که به بازی برابر پارس جنوبی برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی