شجاع خلیل زاده

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: ما برای قهرمانی می‌جنگیم و هواداران باید صبور باشند و از تیم حمایت کنند.

به گزارش ایران پژواک،  شجاع خلیل‌زاده پیش از آغاز لیگ برتر از هواداران پرسپولیس درخواست کرد سرخپوشان تهرانی را در بازی اول لیگ برتر تنها نگذارند و البته به شرایط فعلی تیم هم واکنش نشان داد که در ادامه می‌خوانید.

*آمادگی تیم قبل از اولین بازی چطور است؟
برای شروع لیگ آماده هستیم و بعد از اردوی ترکیه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. شروع لیگ خیلی مهم است و امیدوارم با برد، لیگ را آغاز کنیم.

*چالش رقابت در قلب دفاع را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
بازیکنان باکیفیتی به تیم اضافه شدند و من قبلاً هم گفتم اینکه چه کسی بازی کند، مهم نیست و موفقیت تیم اهمیت دارد. کالدرون هم گفت بین ما سه نفر، دو نفر می‌توانند بازی کنند و یک نفر روی نیمکت می‌نشیند. مهم نیست چه کسی بازی کند و فقط نتایج مهم است و امیدواریم بازیکنان جدید به ما کمک کنند، چون کار سختی داریم.

*رفتن برانکو باعث نگرانی هواداران شده است. فکر می‌کنی با کالدرون می‌شود قهرمانی را تکرار کرد؟
هر آمدنی، رفتنی دارد و هیچ چیز دائمی نیست، اما بازیکنان اصلی تیم حفظ شدند و نفرات جدید تیم را تقویت کردند، اما این فصل برای دفاع از قهرمانی‌های متوالی کار سخت‌تری داریم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و هواداران باید صبور باشند و از تیم حمایت کنند.

*کار با کالدرون چطور است؟
از نظر شخصیتی و فوتبالی کالدرون مربی خوبی است، اما کار در پرسپولیس آسان نیست و امیدوارم کالدرون موفق باشد.

*در لیگ که قرار نیست مثل بازی‌های دوستانه اخراج شوی؟
سال قبل هم داوران روی من حساس بودند، اما در بازی‌های دوستانه داورهای جوان بودند و شاید می‌خواستند اقتدارشان را نشان دهند. اخراج اول را قبول دارم، ولی مقابل گل‌گهر حقم کارت قرمز نبود. در لیگ داوران باتجربه‌ای داریم، بعید می‌دانم به این راحتی اخراج شوم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی