• ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر: 10937
استراماچونی

سرمربی ایتالیایی آبی پوشان طبق ادعای روزنامه ایتالیایی از انتخاب خود پشیمان شده است اما مجبور به ماندن در این تیم است.

به گزارش ایران پژواک، استقلال شروع ناامید کننده ای با سرمربی ایتالیایی خود داشت.

آبی پوشان پایتخت در آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر در تبریز به مصاف ماشین سازی رفتند.

استقلال بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشت به ویژه در نیمه دوم که چندین فرصت خوب گلزنی را خلق کرد و در نهایت در یک ضد حمله دروازه این تیم باز شد تا در همین گام نخست سه امتیاز ارزشمند را از دست دهد و از مدعیان قهرمانی عقب ماند.

استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال در نشست خبری بعد از بازی حسابی شاکی بود و تا الان او اینگونه عصبی و آشفته دیده نشده است. او از در اختیار نداشتن مترجم حسابی شاکی بود.

سوال اینجا است آیا این مربی آرام که به ندرت هم مصاحبه می کند قبل از بازی نمی توانست نسبت به در اختیار نداشتن مترجم هشدار دهد. چرا او بعد  از بازی اینگونه آشفته و عصبی دیده شد؟ آیا باخت در نخستین گام او را اینگونه عصبی کرد؟

هر چه است سرمربی ایتالیایی استقلال از نظر روحی در شرایط خوبی به سر نمی برد و به نظر می رسد که از انتخاب خود پشیمان است هر چند که تاکید دارد که می ماند و به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

رفتاری که استراماچونی بعد از شکست برابر ماشین سازی از خود نشان داد بازتاب زیادی در رسانه های اروپایی به ویژه ایتالیایی داشت و او را با تراپاتونی مقایسه کردند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا مدعی شد که سرمربی استقلال از انتخاب خود پشیمان شده است و از دلیل اجبار او به ماندن در آبی پوشان پرده برداشت.

گاتزتا نوشت که استراماچونی  تهدید به جدایی از این تیم کرد و می‌خواست از گرفتن پول نیز امتناع بورزد ولی در صورت رفتن، او باید ۳ میلیون یورو خسارت می‌پرداخت و حالا شبیه به یک زندانی در این تیم شده است.

به نظر می رسد که مثل همیشه فصل فوتبالی استقلال آبستن حوادث زیادی خواهد بود و باید منتظر ماند تا دید که آبی پوشان در هفته های پیش رو چه نتیجه می گیرند و تکلیف این مربی چه خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی