آذری جهرمی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به شایعه انتصاب یک مدیر غیرمتخصص به عنوان مدیرعامل رایتل، گفت: سازمان تنظیم مقررات نسبت به توانمندی ایشان برای تصدی مدیرعاملی رایتل ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش ایران پژواک، مهندس آذری جهرمی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در واکنش به شایعه‌ی انتصاب یک مدیر غیرمتخصص در رایتل، گفت: خانم‌های موفق در عرصه فناوری اطلاعات کم نداریم. در این دوسال در وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران، و همینطور در ایرانسل و همراه اول مدیرانِ تراز بالا در سطح بانوان قرار  گرفته است که حضور فعالانه دارند.

وی در ادامه در خصوص وضعیت رایتل، بیان کرد: شرایط رایتل خاص است و باید ملاحظات بیشتری صورت گیرد. مدیرعامل جدید هنوز منصوب نشدند. دیشب در صدا و سیما خبری منتشر شد مبنی بر این که فردی به سمت مدیرعاملی شبکه رایتل منصوب شدند، اما ایشان در حال حاضر عضو هیات مدیره آن شرکت هستند و این تصمیم بر عهده هیات مدیره و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی است.

وزیر ارتباطات بیان کرد: این پیشنهاد با ما مطرح شده است. به دلیل اینکه شرکت رایتل امروز به لحاظ سهم بازار و وضعیت مالی شرایط مناسبی نسبت به سایر شرکت ها ندارد و نیاز به سرمایه گذاری جدی از  سمت سرمایه‌گذار دارد و همینطور نیازمند به حرکت جدی برای بازیابی خودش دارد،

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در عین حال تاکید کرد: سازمان تنظیم مقررات نسبت به توانمندی ایشان برای تصدی مدیرعاملی رایتل ابراز نگرانی کرده است.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: با کار رسانه‌ای مدیرعامل منصوب نمی شود و کاری از پیش نمی رود. رسانه‌ها اینگونه فعالیت‌ها را انجام  ندهند چراکه کار مناسبی نیست.

http://www.iranpejvak.com/d/2019/08/28/0/14977.mp4

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی