• ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
  • کد خبر: 11019
انصاری فرد

مدیر عامل جدید سرخ پوشان در این چند روز حضورش در  این تیم هشدارهای سید جلال را تکرار می کند.

به گزارش ایران پژواک، سرانجام بعد از اعتراض های زیادی که به مدیریت ایرج عرب در پرسپولیس شد وزارت ورزش دست به تصمیم گیری زد و یک چهره و نام خوش نام را به عنوان مدیر عامل پرسپولیس معرفی کرد.

محمد حسین انصاری فرد که پیش از این هم سابقه مدیریت در پرسپولیس را داشته است به عنوان مدیر عامل سرخ پوشان انتخاب شد.

انصاری فرد چهره شناخته شده ای در فوتبال ایران است و یکی از کارشناسان فوتبال و فوتسال به شمار می آید که معمولا آرای دقیق و بدور از حب و بغض افراطی دارد.

مدیر عامل جدید سرخ پوشان نیامده هشدارهای می دهد. سخنان او ما را به یاد هشدارهای سید جلال می اندازد و او هم از همین ابتدا زنگ خطر را به صدا درآورده است.

“می‌خواهند جلوی قهرمانی‌های بعدی پرسپولیس را بگیرند اما خانواده پرسپولیس باید برای قهرمانی‌های بعدی متحد شود.پرسپولیس تیم بزرگی است؛ محبوب‌ترین تیم آسیا به شمار می‌رود و همیشه در تاریخ خود دست به کارهای بزرگی زده است. می‌شود دوباره قهرمان شد، نیاز داریم تا در این مسیر سختی که پیش‌روی‌مان می‌بینیم همه دل‌ها متحد شود”

این سخنان انصاری فرد به خوبی نشان می دهد که او از یک چیز می ترسد. چنین اظهاراتی برای فوتبال دوستان در کشور ما اصلا بیگانه نیست و همه به نوعی از دست های پشت پرده سخن به میان می آورند بدون آنکه توضیح دقیقی در این زمینه بدهند.

پرسپولیس فصل جدید لیگ برتر را هم خوب آغاز کرد و در دیدار نخست برابر پارس جنوبی موفق شد که سه امتیاز را به دست آورد. این تیم در حساس ترین دیدار هفته دوم هم به مصاف تراکتور سازی می رود و این بازی در تبریز برگزار خواهد شد و عیار تیم کالدرون را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی