• ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
  • کد خبر: 11110
مهدی قائدی

به نظر می رسد که شماره ۱۰ برای قائدی خوش یمن است و  هواداران استقلال می تواند بیشتر از همیشه امیدوار به درخشش این بازیکن جوان باشند.

به گزارش ایران پژواک، استقلال در دیدار برابر فولاد خوزستان هر چند که با تساوی یک بر یک متوقف شد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

آبی پوشان در این دیدار فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردند و جالب اینکه تنها یک بار دروازه آنها تهدید شد و همین یک بار هم دروازه حسینی باز شد.

در این دیدار سمت چپ استقلال با حضور قائدی و شجاعی خوب و هماهنگ کار کردند به ویژه مهدی قائدی که بارها با حرکات تکنیکی و با استفاده از سرعت بالای خود دروازه حریف را تهدید کرد.

با بیرون آمدن قائدی سمت چپ استقلال کارایی خود را از دست داد و گل فولاد هم درست از همین منطقه به ثمر رسید تا نشان دهد که شماره ۱۰ به بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار در ترکیب تیمش تبدیل شده است.

قائدی در بازی با فولاد، به عنوان وینگر چپ به میدان رفت و آزادی عمل زیادی داشت. وینگر ۲۰ ساله استقلال در این بازی ۷ بار اقدام به دریبل مدافعین حریف کرد و ۳ بار توانست از سد یار روبرو بگذرد و با ارسال ۱ پاس کلیدی و ۵ سانتر، نقش پررنگی در طراحی حملات استقلال داشت. قائدی در این بازی ۱ بار هم با دریبل مدافع فولاد، خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت او از زاویه بسته توسط گردان مهار شد.

قائدی در طول دوران حضورش در استقلال همواره حاشیه های زیادی داشته است و  همین باعث شده تا نتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

او در فصل جاری تا الان بدون حاشیه بوده و به نظر می رسد که استراماچونی هم حساب ویژه ای روی او باز کرده است و او می تواند در صورتی که تمرکز لازم را داشته باشد و بدون حاشیه باشد به بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار برای آبی پوشان تبدیل شود و حتی به فوتبال اروپا هم برود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی