• ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
  • کد خبر: 11111
بیرانوند

سنگربان باتجربه سرخ پوشان پایتخت با تمدید قراردادش پیام روشنی به رقبای خود داد.

به گزارش ایران پژواک، علیرضا بیرانوند چند سالی است که نه تنها در پرسپولیس بلکه در تیم ملی فوتبال ایران هم دروازبان اول است.

چهار سال پیش وقتی پرسپولیس در خط دروازه با سوشا مکانی تزلزل زیادی از خود نشان داد و در نهایت هم جام قهرمانی را به خاطر گل های زیادی که دریافت کرد از دست داد برانکو دستور جذب یک دروازبان بزرگ را داد.

با وجود آنکه بیرانوند شاگرد منصوریان بود و خبرهای درباره استقلالی بودن او به گوش رسید اما او با انتخاب پرسپولیس خلاف آن را نشان داد. او سه فصل پیاپی در درون دروازه پرسپولیس بهترین آمار را از خود به جای گذاشت و باعث شد تا سرخ پوشان هم جام قهرمانی را در هر سه فصل در لیگ برتر بالای سر برند.

بیرانوند بعد از درخشش با پرسپولیس در لیگ برتر و البته فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا و به همراه آن درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ برزیل و مهار پنالتی رونالدو مورد ستایش بسیاری قرار گرفت و پیشنهادهای اروپایی زیادی به این بازیکن رسید.

بیرانوند با پرسپولیس قرارداد بلند مدت امضا کرده بود تا جایکه او با پرسپولیس تا ۱۴۰۰ قرارداد امضا کرد.

پیش بینی می شد که بیرانوند به دنبال درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تابستان از پرسپولیس جدا شود. او پیشنهادهای بسیار خوبی داشت؛ از رقابت های سری A گرفته تا لالیگا و بوندسلیگا و البته لیگ ژاپن و با حضور در یکی از این لیگ ها می توانست چند برابر پولی را الان در پرسپولیس به او می دهند دریافت کند.

اما سنگربان محبوب سرخ پوشان بار دیگر تصمیم به ماندن گرفت تا عشق خود را به این تیم ثابت کند. بیرانوند هم مانند شجاع خلیل زاده با تعصب و عشق زیادی به پرسپولیس برابر حریفان به میدان می رود هر چند که رفتارهای آنها گاهی اوقات هم خارج از عرف است و هم برای خود و هم برای تیمشان دردسر درست می کنند.

سنگربان ملی پوش پرسپولیس با وجود آنکه شایعه های زیادی درباره جدایی او از سرخ پوشان به گوش می رسد تصمیم جالبی گرفت و قراردادش را با تیم مورد علاقه اش دو فصل دیگر تمدید کرد و به این ترتیب او تا سال ۱۴۰۲ در پرسپولیس باقی خواهد ماند.

بیرانوند می توانست در تابستان  امسال پرسپولیس را ترک کند و بحران در خط دروازه این تیم به وجود آورد اما ماند تا عشق و وفاداری خود به سرخ پوشان را نشان دهد و به رقبای خود که به پوشیدن پیراهن پرسپولیس چشم دارند این پیام را بدهد که به این زودی جایگاه خود را از دست نخواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی