• ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
  • کد خبر: 11200
علیپور

مهاجم نوک و اصلی پرسپولیس در دیدار برابر سایپا با دو گل بسیار زیبایی که به ثمر رساند آمادگی و انگیزه بالایی خود را نشان داد.

به گزارش ایران پژواک، علی علیپور بعد از جدایی  مهدی طارمی به مهاجم نخست خط حمله سرخ پوشان پایتخت تبدیل شد.

او در فصل نخست توانست عنوان آقای گلی را به دست آورد و فصل قبل هم تا آخرین لحظات از شانس های اصلی اقای گلی بود و در نهایت نتوانست به این عنوان دست پیدا کند اما پرسپولیس بازهم قهرمان شد و او بیشترین سهم را در این قهرمانی داشت.

افت علی علیپور در بازی های پایانی فصل قبل بود. مهاجم سرخ پوشان فرصت ها را به راحتی از دست می داد و این باعث شده بود تا پرسپولیس هم افت کند اما تیم برانکو خوش شانس بود چرا که دیگر مدعیان قهرمانی مثل سپاهان، استقلال و تراکتور هم به راحتی امتیاز از دست می دادند و این باعث شد تا در نهایت پرسپولیس با پیروزی برابر پارس و گلزنی بودیمیر جام قهرمانی را بالای سر برد.

علیپور در دو بازی آغازین فصل جدید هم عملکرد ناامید کننده ای از خود نشان داد و تا الان نتوانست دروازه حریفان را باز کند این درحالی است که آنقدر فرصت گلزنی داشته که حداقل یک گل در هر بازی به ثمر رساند.

آقای گل سرخ پوشان بعد از دیدار برابر تراکتور سازی با پست های که منتشر کرد از علاقه خود برای جدایی خبر داد اما به نظر می رسد که انصاری فرد و کالدرون در این شرایط سخت او را متقاعد به ماندن کردند.

علیپور در دیدار دوستانه برابر سایپا دو گل بسیار زیبا به ثمر رساند تا سرخ پوشان پیروز این بازی دوستانه شوند.

دو گلی که علیپور به ثمر رساند هوش بالا و آمادگی خوب و البته انگیزه او را نشان دادند. به نظر می رسد که او با این دو گلی که به ثمر رساند هر چند که بازی دوستانه بود اما انگیزه و آمادگی بالای خود را نشان داد.

پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر به آمادگی علیپور نیاز دارد و گلزنی این بازیکن بهترین خبر برای هواداران و کادر فنی خواهد بود. اگر او گل بزند و آماده باشد سرخ پوشان هم راه خواهند افتاد و شانس قهرمانی آنها بیشتر می شود.

پرسپولیس هفته بعد باید به مصاف نفت آبادان برود و پیروزی در این دیدار که در آزادی خواهد بود باعث می شود تا تیم کالدرون با انگیزه و روحیه خوبی بازی های سخت خود در هفته های پیش رو را دنبال کند.

پرسپولیس در هفته چهارم تا ششم باید برابر سه مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی یعنی سپاهان، پدیده و استقلال به میدان رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی