• ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
  • کد خبر: 11289
بیرانوند

گلر پرسپولیس در حالی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد که پیش از این سه جلسه محرومیت تعلیقی برایش لحاظ شده بود.

به گزارش ایران پژواک، احکام انضباطی مربوط به دیدار جنجالی و پر حاشیه تراکتور - پرسپولیس اعلام شد و طی آن علیرضا بیرانوند و تماشاگران تراکتور هرکدام یک جلسه از همراهی تیم‌شان محروم شدند. در این میان سوالی که مطرح شده است دلیل نادیده گرفتن ۳ جلسه محرومیت تعلیقی قبلی بیرانوند در حکم جدید اوست.

عبدالله سمسای، وکیل دادگستری و عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، در این خصوص اظهار داشت: بیرانوند در دیدار با تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر یک تخلف انضباطی مرتکب شده بود که برخی اعتقاد داشتند با این تخلف باید حکم پیشین کمیته اخلاق مبنی بر سه جلسه محرومیت تعلیقی وی، به اجرا در بیاید در حالی که تخلفات انضباطی با مباحث اخلاقی متفاوت است.

وی افزود: با توجه به اینکه تخلفات انضباطی و اخلاقی در ذات با یکدیگر متفاوت هستند، در نتیجه تخلف انضباطی اخیر بیرانوند شامل حکم تعلیقی وی نمی‌شود و این حکم سر جای خود باقی است.

سمسامی در پایان گفت: بیرانوند هر گاه تخلف اخلاقی مرتکب شود، علاوه بر رسیدگی به تخلف جدید، حکم سه جلسه محرومیت وی نیز اجرا می‌شود بنابراین خارج شدن این حکم از حالت تعلیق منوط به ارتکاب تخلف اخلاقی است نه انضباطی.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی