• ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
  • کد خبر: 11340
جلال امیری

وحید امیری در بازگشت به جمع سرخپوشان هنوز نتوانسته آنطور که از او انتظار می‌رفت نمایش درخشانی در ترکیب این تیم به جا بگذارد.

به گزارش ایران پژواک، وینگر ملی پوش پرسپولیس بعد از حضور در جدال برابر هنگ کنگ از سوی کالدرون نیمکت نشین شد تا با استراحت بیشتری برای دیدار دربی آماده شود. با گذشت سه هفته از لیگ نوزدهم اما ستاره دو فصل شانزدهم و هفدهم پرسپولیس نتوانسته نمایشی که از او  توسط هواداران این تیم انتظار می‌رفته را به اجرا بگذارد. برخی از هواداران پرسپولیس که در زمان بازگشت دوباره این بازیکن به پرسپولیس نسبت به رفتار او در زمان محرومیت نقل و انتقالات و جدایی و حضور در لیگ ترکیه، گلایه داشتند، اکنون امیدوارند تا او با نمایشی درخشان در جدال با استقلال موفق شود سهمی در پیروزی این تیم ایفا کرده و بار دیگر به محبوبیت سابق خود بازگردد.

امیری که یکی از انرژیک‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود و با قدرت دوندگی و پا به توپ خود در لیگ هفدهم نمایشی درخشان در ترکیب این تیم به جا گذاشته بود، در پایان دیدار برابر نفت آبادان مدعی شده بود که در بازگشت دوباره به پرسپولیس احساس بازیکن جوانی را دارد و امیدوار است در طول فصل و نه تنها در دربی، بتواند با نمایش خود قاب هواداران پرسپولیس را بار دیگر بدزدد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی