• ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
  • کد خبر: 11441
عارف غلامی

یکی از بازیکنان خوب استقلال در داربی بود و آینده درخشانی برای او پیش بینی می شود.

به گزارش ایران پژواک، ۲۲ سال سن دارد و اهل گرگان است. او فوتبال خود را از سپاهان آغاز کرد اما با توجه به اینکه در این تیم اصفهانی بازیکنان بزرگی بازی می کردند زرد پوشان را ترک کرد.

او راهی ذوب آهن و بعد از آن هم فولاد خوزستان شد اما در هر دو تیم حضور کوتاهی مدت داشت.

عارف غلامی سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان و جوانان را در کارنامه دارد. او در تابستان مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار گرفت اما در نهایت تصمیم گرفت که راهی استقلال شود.

غلامی در دو سه دیدار اخیر فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال را پیدا کرده است و عملکرد امیدوار کننده ای از خود نشان داده است و ثابت کرده که در صورت اعتماد بیشتر به بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار برای آبی پوشان تبدیل خواهد شد.

این مدافع جوان روز یکشنبه نخستین داربی خود را تجربه کرد و از بهترین بازیکنان میدان بود. او با وجود آنکه تنها ۲۲ سال سن دارد اما همچون یک مدافع باتجربه بدون استرس و با نهایت تمرکز بازی کرد و بیشتر ضربات سر را زد.

غلامی می تواند مجید حسینی جدید استقلال باشد که از فرصتی که به او داده شد نهایت استفاده را برد و در نهایت هم راهی لیگ ترکیه شد و الان لژیونر فوتبال ایران به شمار می آید و نماینده استقلال در لیگ ترکیه است.

این بازیکن جوان اعتماد به نفس استراماچونی را جلب کرده است و اگر وارد حاشیه نشود بعید نیست که به زودی به تیم ملی دعوت شود و راهی فوتبال اروپا هم بشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی