سلمان

محمد بن سلمان می گوید با ادعای وزیر خارجه آمریکا در خصوص اینکه حمله به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو سعودی اقدام جنگی از طرف ایران است، هم عقیده است.

به گزارش ایران پژواک، ولیعهد عربستان سعودی گفت با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در خصوص اینکه حمله به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو سعودی اقدام جنگی از طرف ایران است، هم عقیده است.

محمد بن سلمان در گفتگو با برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه سی بی اس آمریکا مدعی شد: اگر جهان اقدام قاطع و قوی برای بازدارندگی ایران اتخاذ نکند منطه با تنش های بیشتری که منافع جهانی را تهدید می کند، مواجه خواهد شد.

ولیعهد سعودی همچنین گفت که وی راهکار مسالمت آمیز را ترجیج می دهد چرا که از راهکار نظامی بسیار بهتر است و جنگ بین عربستان و ایران به فروپاشی اقتصاد جهانی منجر خواهد شد.

بن سلمان افزود: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باید برای انعقاد یک توافق پیرامون برنامه هسته ای ایران و نفوذ این کشور در خاورمیانه با حسن روحانی دیدار کند.

گفتنی است که آمریکا و عربستان بدون ارائه هرگونه اسناد و مستندات مدعی دست داشتن ایران در حمله به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو سعودی هستند اما تهران این ادعا را رد کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی