محمدرضا منصوری

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، می‌گوید: وزارت ارتباطات می‌تواند نقش موثری در شفاف سازی پول‌های کثیف داشته باشد. افشاگری آذری جهرمی را از یاد نبرده‌ایم؛ همانطور با حضورش در بحث واردات گوشی‌های قاچاق و با طرح ایده‌های جدید و سلامت کاری، بسیار موثر بود، در این زمینه نیز می‌تواند کمک کند.

محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا، پیرامون طرح موضوع پایان وس توسط آذری جهرمی با هدف جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به انتخابات، گفت: متاسفانه با وجود اینکه این کنترل‌ها انجام می‌شود باز هم شاهدیم که این اتفاقات در برخی انتخابات‌ها مانند انتخابات مجلس رخ می‌دهد و مردم هم نظاره‌گر هستند.

نماینده مردم زرندیه و ساوه در مجلس، اظهار کرد: زمانی که نماینده‌ای با پول وارد مجلس می‌شود، طبیعی است که خطا می‌کند و ما نیز شاهد این خطاها خواهیم بود؛ لذا باید معیار اول برای ورود نمایندگان به مجلس، سلامت مالی باشد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس، افزود: اگر نماینده‌ای با این پول‌های کثیف وارد مجلس شود؛ به دلیل اینکه قدرت نیز فسادآور است، باید شاهد خطاها و خلاف‌های بزرگ‌تری باشیم.

نماینده مردم زرندیه و ساوه در مجلس، اظهار کرد: شرط اول برای ورود به انتخابات، رسیدگی به این پول‌های کثیفی است که وزارت ارتباطات هم خیلی خوب پیگیر است. نماینده‌ای که هشت میلیون حقوق می‌گیرد چگونه به جاهای زیادی کمک می‌کند و این امر شبهه برانگیز است و باید روشن شود این پول‌ها از کجا می‌آید.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، افزود: وزارت ارتباطات می‌تواند نقش موثری در شفاف سازی این پول‌های کثیف داشته باشد و نهادهای نظارتی هم می‌توانند در این موضوع وارد شوند و بررسی دقیق داشته باشند.

محمدرضا منصوری تاکید کرد: آقای آذری جهرمی هم وزیر جوان و فعالی است. افشاگری او را از یاد نبرده‌ایم؛ همانطور با حضورش در بحث واردات گوشی‌های قاچاق و با طرح ایده‌های جدید و سلامت کاری، بسیار موثر بود، در این زمینه نیز می‌تواند کمک کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی