منافقین

رسانه‌ی آمریکایی اُپن سیکرت (مرکز سیاست پاسخگو) که به طور تخصصی به مساله ورود پول‌های با منشاء مشکوک به امور سیاسی در آمریکا می‌پردازد، طی گزارشی از پرداخت مبلغ ۱.۴ میلیون دلار به شرکت لابی‌گر «روزمونت» از سال ۲۰۱۳ تا کنون توسط تروریست‌های منافقین برای تأثیرگذاری بر سیاست‌های خارجی و دفاعی آمریکا خبر داده است.

به گزارش ایران پژواک به نقل از پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، این گزارش که به طور خاص اقدام اخیر «مایکل موکازی» در ثبت نام رسمی در فرم مربوطۀ وزارت دادگستری آمریکا به عنوان لابی‌گر گروهک تروریستی منافقین را بررسی می‌کند، به سایر فعالیت‌های تبلیغی این گروهک نیز اشاره کرده و اسامی دیگر سیاستمداران آمریکایی حامی تروریست‌های منافقین مانند رودی جولیانی، جان بولتون و رابرت توریسلی را نیز مطرح می‌کند.

در ادامه این گزارش اسنادی دربارۀ مراودات مالی فرقه تروریستی منافقین با یک شرکت لابی‌گر در آمریکا منتشر شده است که نشان می‌دهد منافقین بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ در مجموع ۱.۴ میلیون دلار برای تاثیرگذاری بر سیاست‌های دولت و کنگره آمریکا به شرکت روزمونت پول پرداخت کرده است. لازم به ذکر است این اسناد از طریق ادارۀ اسناد عمومی وابسته به سنای آمریکا بدست آمده است.

در همین زمینه گفتنی است بارها اسناد پرداخت مبالغ هنگفت توسط گروهک تروریستی منافقین به سیاستمداران مختلف آمریکایی در رسانه‌های این کشور منتشر شده و اقدامات این گروهک تروریستی برای اثرگذاری بر سیاستمداران آمریکایی مورد انتقاد رسانه‌ها و چهره‌های سیاسی قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی