ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا گفت معتقد است که مجلس نمایندگان از آرای لازم برای استیضاح او برخوردار است اما اطمینان دارد که مجلس سنای آمریکا او را تبرئه خواهد کرد.

به گزارش ایران پژواک، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه گفت معتقد است مجلس نمایندگان از آرای لازم برای استیضاح او برخوردار است اما اطمینان دارد که مجلس سنای آمریکا او را تبرئه خواهد کرد.

دونالد ترامپ گفت: متاسفانه دموکرات ها برای استیضاح من رای لازم را در مجلس نمایندگان دارند، البته آنها بعد از آن استیضاح را به سنا می‌برند و ما پیروز می‌شویم.

ترامپ همچنین خطاب به دموکرات ها افزود اگر آنها پرونده استیضاح وی را ادامه دهند باید بهای سنگین آن را نیز پرداخت کنند.

گفتنی است که روند تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ در دوم مهر ماه در پی دستور رسمی نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، آغاز شد.

این دستور پس از انتشار گزارش‌ها در مورد مکالمات تلفنی دونالد ترامپ و رئیس‌جمهوری اوکراین و «فشار» برای انجام تحقیقات در مورد خانواده جو بایدن، رقیب احتمالی‌ آقای ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری، صادر شد.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که این مجلس بررسی موضوع عزل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات دولت ترامپ امنیت ملی آمریکا را خدشه دار می کند، افزود:رئیس جمهور اقرار کرده که از رئیس جمهور اوکراین خواسته است اقداماتی را به منفعت سیاسی وی انجام دهد. هیچ کس بالاتر از قانون نیست.

پلوسی همچنین گفت که رئیس جمهور نمی تواند هرکاری خواست انجام دهد و باید مورد بازخواست قرار گیرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد که «ترامپ برای دخالت در امور کشورمان با یک کشور خارجی ارتباط برقرار کرده و این نقض قانون است».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی