• ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
  • کد خبر: 11646
جلال حسینی

کاپیتان پرسپولیس نسبت به حواشی چند روز اخیر و مصدومیت، خروج از لیست و مسائل مختلف دیگر توضیح داد.

به گزارش ایران پژواک، سیدجلال حسینی، کاپیتان باتجربه و پرافتخار سرخپوشان که نقش پررنگی در موفقیت‌های سه فصل اخیر سرخپوشان داشته، فصل را با حواشی بزرگی دنبال می‌کند. خروج نامش از لیست دیدار با شهرخودرو و صحبتی که کالدرون در نشست خبری داشت، باعث شده تا اکنون نسبت به آنها واکنش نشان دهد.

او در مورد حواشی مربوط به مصدومیتش و همچنین شایعات اختلاف نظر با کالدرون پاسخ داده است.

۳۷ ساله هستم و آماده

اولین بحث درباره مصدومیت این بازیکن باتجربه بود: من مدتی با مصدومیت مواجه شدم و این مساله باعث شد تا از تمرینات گروهی دور بمانم. برای اولین بار نبود که مصدوم شدم و از ترکیب خارج شدم و اولین بازیکنی هم نیستم که مصدوم می‌شود. انتظار اینکه خیلی زود به ترکیب برگردم را هم نداشتم و نمی‌دانم چرا این حواشی را شکل دادند اما هیچ وقت طی این مدت به سن خودم توجه نکردم. برای من زندگی سالم و تمرین و تلاش برای دستیابی به هدف بزرگترین تعریف از راهی است که انتخاب کرده‌ام و اکنون نیز آماده هستم تا به هواداران پرسپولیس خدمت کنم.

با کالدرون اختلاف نظر ندارم

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود با کادرفنی و کالدرون دچار اختلاف نظر است نیز می‌گوید: بازیکن بی‌تجربه‌ای نیستم. طی این سال‌ها با مربیان بزرگی کار کرده‌ام و حد بین بازیکن و مربی را کاملا می‌دانم. حتی بازوبند کاپیتانی هم باعث نشده تا خودم را بالاتر از کسی بدانم و یا کم کاری کنم. این بازوبند چه در تیم ملی و چه اکنون در پرسپولیس برای من از بیشترین اهمیت برخوردار است و باعث می‌شود تا با احساس مسوولیت بیشتری به دنبال این باشم تا در کنار بازیکنان دیگر حق تیمم را بگیرم. هیچ اختلاف نظری با کالدرون ندارم و نمی‌دانم این حواشی به چه قصدی شکل می‌گیرد. از احترامی که کالدرون برای من به عنوان کاپیتان قائل است و در برخی مسائل صحبت می‌کند خوشحالم و تمام تلاشم این است تا شرایط به شکلی پیش برود که بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

قبول دارم مسی نیستم و با کالدرون حرف زدم

سیدجلال حسینی درباره اینکه گفته می‌شود کالدرون علیرغم آمادگی‌اش او را در لیست قرار نداد و کنایه‌هایی هم با صحبت کردن از آمادگی مسی داشت گفت: این شیطنت رسانه‌هاست. خود شما بهتر این مسائل و شیوه را می‌دانید. من با آقای کالدرون بعد از آن صحبت کردم. هیچ کنایه‌ای در کار نبود. کار و هدف هر دوی ما مشخص است. من به عنوان کاپیتان تیم مسلما بیشترین گفتگو را با سرمربی دارم. او قصدی بابت نام بردن از مسی نداشت. من هم مسی نیستم و در شرایط فنی و فیزیکی فوتبال ایران تلاش کرده‌ام تا در ۳۷ سالگی هم بتوانم هر چقدر که از عهده‌اش برآمدم به تیمم کمک کنم. هیچ وقت منت آن را سر هواداران پرسپولیس نمی‌گذارم، منت این تیم و هوادارانش روی من است که عضوی از آنها هستم. فصل گذشته تلاش کردم تا با شرایط تمرینی مناسب‌تر بتوانم بیشتر در خدمت تیم باشم و خوشبختانه شرایط هم خوب پیش رفت. این روزها هم مصدوم بودم و تمرینات آماده‌سازی‌ام را دنبال کردم.

من هم بودم سیدجلال را به مشهد نمی‌بردم

مدافع باتجربه پرسپولیس درباره اینکه عدم حضور او در مشهد باعث شکل گرفتن انتقاداتی شده گفت: ببینید اینطور نیست که اختلافی باشد. حتی قبل از اعزام تیم، ایشان با من صحبت کردند و گفتند که با توجه به دوری دو هفته‌ای از تمرین، بهتر است همچنان تمرینات خودم را برای دستیابی به شرایط ادامه دهم. هیچ مشکلی هم وجود نداشت و ندارد. هر کسی بود شاید این تصمیم را می‌گرفت و بازیکنم را که دو هفته در اختیار نداشتم را در لیست قرار نمی‌دادم. هیچ مشکلی نیست. خوشبختانه تیم خوبی داریم که همه مثل گذشته برای یک هدف تلاش می‌کنند. باید همین اتحاد خودمان را حفظ کنیم.

هیچ چیز برای پرسپولیس تمام نشده

سیدجلال درباره سه شکست ابتدایی فصل و اینکه گفته می‌شود فصل برای این تیم به پایان رسیده و دست شان از قهرمانی کوتاه است گفت: لیگ هنوز به نیمه خود نرسیده است. باید منتظر تکامل تاکتیکی کالدرون ماند. او مربی کوچکی نیست و شرایط کلی تیم نیز همین را گواهی می‌دهد. ما عملکرد فنی خوبی داشتیم و برابر همین شهرخودرو هم حق‌مان شکست نبود. خیال‌تان راحت باشد و پای علیپور به گل باز می‌شود و ستاره‌های دیگر ما هم مثل گذشته خواهند درخشید و باز هم هواداران را خوشحال خواهیم کرد. ما از کنار هم بودن به اینجا رسیدیم و توانستیم سه فصل قهرمان شویم. هیچ چیزی باعث نشد تا امیدمان را از دست بدهیم و اکنون نیز می‌گویم که هیچ چیز برای پرسپولیس تمام نشده. ما هنوز در جام حذفی هستیم، لیگ قهرمانان هنوز شروع نشده و از صدر جدول هم ۵ امتیاز فاصله داریم. چه چیزی برای ما تمام شده؟ این را می‌گویند تا هواداران ما ناامید شوند اما مطمئن باشید ما باز هم قدرت خودمان را اثبات خواهیم کرد.

باید مراقب دشمن درون باشیم

کاپیتان پرسپولیس درباره انتقادات خود از حواشی که علیه تیم ساخته می‌شود گفت: ما قهرمان لیگ هستیم و این هجمه و حملات طبیعی است. من حرفم فقط با هواداران پرسپولیس است. ما طی این سال‌ها هیچ تکیه گاهی به جز آنها نداشته‌ایم. آنها واقعا بزرگترین سرمایه ما بودند، هستند و خواهند بود. چه از حیث مالی که حامی همیشگی تیم بوده‌اند و چه از نظر حمایت و تشویق و دلگرمی همگی آنها که لطف‌شان را از ما دریغ نکرده‌اند. اشتباهات داوری هست، چه برای ما و چه برای دیگر تیم‌ها، اشتباهات بازیکنان هم همینطور. نگرانی ما بابت اتفاقاتی است که از بیرون و حتی داخل به تیم ضربه وارد می‌کند. آقای انصاریفرد در این مدت کوتاه تلاش زیادی برای موفقیت تیم داشته و طبیعی است که نیاز به فرصت داشته باشند. بهرحال همه چیز بهم ریخته و چه در بحث اسپانسرینگ و چه امکاناتی،قراردادها مسلما به شکلی نیست که ایشان در این مقطع بتوانند کار زیادی انجام دهند. ما باید مراقب دشمنان داخلی باشیم و اجازه اینکه به تیم ضربه بزنند را ندهیم. ما، بازیکنان، هواداران و کادرفنی و مدیران برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را خواهیم کرد و مسلما به اهداف بزرگ‌مان مثل گذشته نزدیک خواهیم رسید.

حضور بانوان باعث دلگرمی است

سیدجلال حسینی در پایان درباره حضور بانوان در دیدارهای تیم ملی گفت: این یک اتفاق خوب برای فوتبال ماست. وقتی ما می‌گوییم ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس و یا ۸۰ میلیون ایرانی یعنی تک تک آنها و این حمایت را از آنها دیده‌ایم. از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بابت اینکه طی این مدت تلاش داشته‌اند تا مقدمات این حضور فراهم شود واقعا تشکر می‌کنم. امیدوارم این حضور و حمایت همیشگی باشد و بانوان نیز بتوانند به حمایت تیم خود بپردازند. مسلما یک روز ویژه برای فوتبال ماست و امیدوارم بانوان در این بازی و با حضور در استادیوم از فوتبال ایران لذت ببرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی