گری هوپر

باشگاه استقلال تهران بعد از بدشناسی های اخیر و مصدومیت بازیکنانش با گری هوپر مهاجم ۳۱ ساله انگلیسی برای پیوستن به جمع آبی پوشان به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش ایران پژواک، گری هوپرانگلیسی ۳۱ سال دارد و در تیم هایی مثل سلتیک، نورویچ و شفیلد ونزدی بازی کرده و بعد از جدایی از شفیلد ونزدی، بدون تیم است. 

گری هوپر اهل انگلیس است و فوتبالش را از نوجوانی در آکادمی باشگاه تاتنهام آغاز کرده  و در پست مهاجم بازی می‌ کند. آخرین تیم باشگاهی وی باشگاه فوتبال شفیلد ونزدی در چمپیونشیپ بود که وی برای این تیم ۲۴ گل در ۷۰ بازی لیگ به ثمر رساند. این بازیکن در ۴۵۴ بازی، ۱۹۸ گل زده و ۶۰ پاس گل داده است.تیم های قبلی او نوریچ سیتی و سلتیک بودند. گری هوپر همراه با سلتیک در لیگ اسکاتلند آمار قابل قبولی از خود به جای گذاشت. او ۳ فصل و طی سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در این تیم پر طرفدار توپ زد و در ۹۵ بازی موفق به زدن ۶۳ گل شد.ادامه شرایط بحرانی استقلال با مصدومیت های پی در پی در جمع آبی پوشان نیز مدیران باشگاه استقلال را مجبور کرده تا نام یکی از بازیکنان مصدوم را از فهرست شاگردان استراماچونی خارج و زمینه خالی شدن لیست برای خرید یک بازیکن آزاد را فراهم کنند تا مقدمات تقویت ساختار تهاجمی استقلال با اضافه شدن یک بازیکن داخلی یا خارجی فراهم شود. تا از شرایط بحرانی خارج شوند بنظر می رسد بعد از مصدومیت بازیکنان همچون فرشید باقری، محسن کریمی و شیخ دیاباته و حضور نداشتن در ترکیب آبی پوشان مسئولان استقلال با یک مهاجم بریتانیایی بنام گری هوپر به توافق نهایی رسیدند هوپر متولد شهر “هارلو” انگلستان است و فوتبالش را از نوجوانی در آکادمی باشگاه تاتنهام آغاز کرده و در باشگاههای مختلفی توپ زده و فعلا در هیچ باشگاهی بازی نمی کند. حالا باید منتظر ماند و دید آیا این بازیکن با مسئولان استقلال به توافق خواهد رسید یا خیر.

با این حال در صورت توافقات نهایی و امضای قرارداد باید این بازیکن به انگلیس برگردد تا وسایلش را به ایران بیاورد. احتمالا هوپر از هفته آینده در تمرینات استقلال حضور خواهد داشت تا در زمان بازگشت شیخ دیاباته به ترکیب اصلی، جای خالی این بازیکن را پر کرده باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی