• ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
  • کد خبر: 11690
استراماچونی

استقلال تیم پانزدهم جدول را در خانه شکست داد و آن هم تنها با یک اختلاف. تیمی که برای رتبه‌های اول تا سوم می‌جنگد، باید از این بازی‌ها علاوه بر برد تفاضل گل هم کسب کند که تیم استراماچونی از این فرصت هم استفاده نکرد.

به گزارش ایران پژواک، بدترین شروع استقلال در لیگ برتر را استراماچونی رقم زد و ۵ هفته متوالی آبی‌پوشان تهرانی رنگ برد را ندیدند تا بالاخره با پیرزی برابر گل‌گهر سیرجان استراماچونی اولین سه امتیاز فصل را دشت کند. به گفته خیلی از کارشناسان و بازیکنان استقلال وقت خروج از بحران است، اما این سه امتیاز نمی‌تواند نتیجه مثبتی در کارنامه استراماچونی باشد، چون گل‌گهر در ۵ بازی قبلی خود ۳ تساوی و ۲ شکست داشت که آن تساوی‌ها هم از تیم‌های پنجم به پایین جدول بود و در امتیازگیری ارزش چندانی نداشت. استقلال تیم پانزدهم جدول را در خانه شکست داد و آن هم تنها با یک اختلاف. تیمی که برای رتبه‌های اول تا سوم می‌جنگد، باید از این بازی‌ها علاوه بر برد تفاضل گل هم کسب کند که تیم استراماچونی از این فرصت هم استفاده نکرد.

استقلال نتایج خوبی کسب نکرده و از آن بدتر باخت به تیم‌های هفتم و دهم جدول است و مربی ایتالیایی فقط از تیم‌های ششم، هشتم و چهاردهم جدول مساوی گرفته و هنوز با تیم‌های اول تا پنجم جدول بازی نکرده است. سه تیم بالای جدول پرسپولیس را بردند و تیم کالدرون را به رتبه هفتم جدول تبعید کردند و همین تیم بازنده به مدعیان استقلال را برده و استراماچونی اگر می‌خواهد زمستان تهران را ببیند باید از ۵ تیم بالای جدول هم امتیاز بگیرد.

استقلال بعد از اولین بردش در لیگ برتر ۳ پله صعود کرد و در هفته‌های پیش رو باید به مصاف سایپا و پارس‌جنوبی برود که در نیمه دوم جدول قرار دارند. آبی‌پوشان تهرانی حتی با برد دو بازی آینده هم نمی‌توانند مدعی شوند. اما بعد از این دو بازی زمان محک جدی استراماچونی فرا می‌رسد و تیمش باید به مصاف تراکتوری برود که در حال حاضر تنها به دلیل تفاضل گل کم‌تر دوم است و باخت را تجربه نکرده و حتی گل هم نمی‌خورد. عیار استراماچونی هفته نهم در تبریز برابر تیم مدعی تراکتور مشخص خواهد شد اگر آبی‌پوشان دست پر از تبریز بازگشتند و زور مرد ایتالیایی به آقامصطفی رسید آن وقت زمانی است که باید در مورد نتیجه خوب استقلال حرف زد و این برد برابر گل‌گهر یا حتی سایپا و پارس‌جنوبی معیار مناسبی برای نمایش قدرت استقلال نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی