• ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
  • کد خبر: 1172
ملانیا ترامپ

تارنمای خبری هیل با اشاره به موضوع غیبت بانوی اول آمریکا از انظار عمومی نوشت: ملانیا، رئیس جمهوری آمریکا را در سفر به سنگاپور و نشست سران گروه ۷ همراهی نمی‌کند.

به گزارش ایران پژواک، این تارنمای آمریکایی افزود: بانوی اول آمریکا از ۱۹ ماه مه (۲۹ اردیبهشت ماه) تاکنون از انظار عمومی غایب بوده است.

این تارنما نوشت: ملانیا ترامپ از آن تاریخ و پس از یک دوره بستری پنج روزه در مرکز درمانی برای معالجه کلیه، همچنان از انظار عمومی غایب است.

هیل نوشت: اکنون بانوی اول امریکا این هفته به همراه رئیس جمهوری به نشست سران گروه ۷ و همچنین دیدار با'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی که قرار است در سنگاپور و درمورخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار شود، سفر نخواهد کرد؛ بنابراین گزارش، 'استفانیا گریشام' (Stephanie Grisham) سخنگو و مدیر ارتباطات ملانیا ترامپ این مطلب را در گفتگو با هیل تایید کرد که ملانیا، رئیس جمهوری آمریکا را دراین دو سفر همراهی نخواهد کرد، این در حالی است که ملانیا در نشست سال گذشته سران گروه ۷ که در ایتالیا برگزار شد، به همراه دونالد ترامپ حضور داشت.

قرار است رهبران کشورهای کانادا، فرانسه، آمریکا، آلمان، انگلیس، ایتالیا وژاپن به همراه اتحادیه اروپااین جمعه در 'کبک' (Quebec) کانادا گرد هم آیند.

هیل همچنین گزارش داد:ملانیا ترامپ در روزهای اخیر در 'کمپ دیوید' رئیس جمهوری را همراه نکرد ودفتر بانوی اول آمریکا توضیحی دراین خصوص نداد و تنها در توئیتی منتسب به وی از رسانه‌های آمریکایی که به دنبال او می‌گردند، انتقاد کرد.

شبکه خبری سی ان ان که روابط دونالد ترامپ با همسرش (ملانیا) را از نزدیک رصد می‌کند، در ۱۲ خردادماه گزارش داد که بانوی اول آمریکا همچنان از انظار عمومی غایب است و آخرین حضور عمومی وی ۲۲ روز پیش بود.

سی ان ان در آن تاریخ در تارنمای خود نوشت: غیبت به شدت محرمانه ملانیا ترامپ هم اکنون فرضیه توطئه و ظن و گمان را در این زمینه قوت بخشیده است، هرچند سخنگوی وی پافشاری می‌کند حال بانوی اول آمریکا خوب است، اما مشخص نیست کی در انظار عمومی ظاهر خواهد شد.

به گزارش رسانه‌های غربی، همسر رئیس جمهوری آمریکا ۲۴ اردیبهشت به خاطر آنچه که کاخ سفید «مشکل خوش خیم کلیه» توصیف کرد، در مرکز درمانی 'والتر رید' (Walter Reed) متعلق به ارتش آمریکا، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی