استقلال

تیم استقلال در وقت اضافه موفق به گلزنی مقابل حریف خود شد و به مرحله بعدی رقابت ها راه یافت.

به گزارش ایران پژواک، تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی را به دست آورد.

آبی ها که در پایان نود دقیقه و وقت اضافه اول موفق به گلزنی مقابل حریف لیگ یکی خود نشده بودند، در وقت اضافه دوم سه بار به گل رسیدند تا با نتیجه سه بر صفر حریف خود را بدرقه کنند.

گل های استقلال در این بازی را وریا غفوری، سجاد آقایی و داریوش شجاعیان به ثمر رساندند. استقلال در روزی که ۹۰ دقیقه مدام هرچه زد ، به در بسته خورد و اسیر گلری خوب جلالی راد و دفاع‌های فجر سپاسی شده بود ، کارش به جایی رسید که اندک هواداران درون ورزشگاهش شروع به شعار دادن علیه بازیکنان و فتحی مدیر تیم کنند.

با شروع وقت‌های تلف شده اما انگار انرژی بازیکنان فجر هم تحلیل رفت. آنها می خواستند بازی را به پنالتی بکشانند و از آنجا کار را یکسره کنند که یک ضربه کاشته تماشایی از وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها بازی را برگرداند. او گل اول را زد.

دومین گل را تعویض طلایی استراماچونی به ثمر ساند. سجاد آقایی ۲۰ ساله با انگیزه ای بالا خیال آبی‌ها را راحت کرد.

گل سوم را هم روی یک ریباند داریوش شجاعیان زد تا بعد این گل، با حالتی طلبکارانه قدم بزنند سمت سکوها و گوش‌های شان را هم بگیرند و از هواداران بخواهند حالا تشویقشان کنند. تماشاگرانی عصبانی که در حوالی دقیقه ۹۰ به زمین و زمان می تاختند اما در حوالی دقیقه ۱۲۰ سر از پا نمی شناختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی