• ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
  • کد خبر: 11912
سجاد آقایی

مهاجم جوان آبی پوشان نشان داده است که اگر به او اعتماد شود می تواند به مهاجمی بزرگ تبدیل شود.

به گزارش ایران پژواک، استقلال در استفاده از بازیکنان جوان و آینده دار در دو سه فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

باشگاه آبی پوش پایتخت هر چند نتایج خوبی در چند فصل اخیر جذب نکرده است اما در یک موضوع بسیار خوب کار کرده و آن جذب بازیکنان جوان و تبدیل کردن آنها به ستاره های آینده دار  و بزرگ.

استقلال در دو فصل اخیر دو ستاره جوان خود را به فوتبال اروپا فرستاده است. مجید حسینی و اللهیار صیادمنش با درخشش در آبی پوشان خود را به فوتبال اروپا مطرح کردند و الان در لیگ ترکیه بازی می کنند این درحالی است که آنها با رقم بسیار پایینی پیراهن تیم استقلال را بر تن کردند و علاوه بر آنکه در ترکیب تیم مفید بودند برای باشگاه درآمد زایی هم داشتند.

در ترکیب استقلال کنونی بازیکنی بازی می کند که برای او پول زیادی پرداخت نشده است اما شم بالایی در گلزنی دارد و ثابت کرده که او به او اعتماد شود می تواند مشکل گلزنی آبی پوشان را برطرف کند و دیگر در این شرایط اقتصادی هیچ نیازی نیست که پول های زیادی صرف مهاجمان بی کیفیت خارجی کرد.

سجاد آقایی که در جام حذفی و بازی های دوستانه خوش درخشیده بود در دیدار برابر سایپا نشان داد که در لیگ  هم می تواند مهره ای تاثیر گذار برای تیمش باشد.

او به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و توانست به زیبایی درواره حریف را باز کند. صحنه گل سجاد خیلی از چیزهای را ثابت کرد. با وجود آنکه دیاباته در شرایط گلزنی بهتری قرار داشت اما او نتوانست دروازه سایپا را باز کند این درحالی است که آقایی در شرایطی سخت تر با ضربه ای استادانه و هوشمندانه دروازه حریف باز کرد تا در رقم خوردن این پیروزی پر گل نقش داشته باشد.

آقایی نشان داده است که بوی گل می دهد و بهتر است که سرمربی ایتالیایی به دنبال جذب مهاجمان خارجی به کیفیت به بازیکنان جوانی مثل آقایی و قائدی اعتماد کند تا آنها انگیزه لازم را برای درخشش به دست آورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی