• ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
  • کد خبر: 11926
کالدرون

سرمربی سرخ پوشان اصرار به استفاده از بازیکنی دارد که همه می دانند او هیچ تاثیر مثبتی در پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس فصل قبل را در حالی به پایان برد که همه از مشکل جدی در خط حمله این تیم باخبر بودند.

برانکو ایوانکوویچ با وجود آنکه بودیمیر را جذب کرد و این بازیکن تاثیر گذار ظاهر شد اما برای خط حمله تیمش نقشه های بزرگی در سر داشت و بار دیگر اصرار داشت که طارمی را برگرداند اما در نهایت نه طارمی برگشت و نه برانکو هم ماندنی شد.

پرسپولیس با کالدرون به توافق نهایی رسید و این مربی آرژانتینی هم به خوبی متوجه شد که با توجه به جدایی بودیمیر و علاقه علیپور برای رفتن و البته افت محسوس او نیاز به جذب یک مهاجم بزرگ دارد.

سرانجام بعد از کش قوس های زیاد پرسپولیس یک مهاجم جذب کرد؛ مهاجمی که کاش اصلا جذب نمی کرد و تنها پول بی زبان بیت المال را هدر داد و بار دیگر این سوال را به ذهن آورد که آیا دلال ها این بازیکن را به مدیران باشگاه تحمیل کردند که البته همه جواب این سوال را می دانند.

به هر حال پرسپولیس با این مهاجم برزیلی به توافق نهایی رسید و او رسما پیراهن سرخ پوشان را بر تن کرد.

در این چند بازی که جونیور در ترکیب اصلی سرخ پوشان به میدان رفته نشان داده که اصلا در حد و اندازهای حتی لیگ محلات ایران هم نیست. نه توان ضربه زدن، نه حفظ توپ،نه فرارهای سریع، نه جنگندگی و نه هیچ چیز دیگری که لازمه یک فوتبالیست است در این بازیکن وجود ندارد.

سوال؛ آیا باید به چنین بازیکنی در ترکیب اصلی تیم قهرمان ایران بازی داد؟ همه حتی کسانی که علاقه ای هم به فوتبال ندارند به خوبی می دانند که قرار گرفتن جونیور براندائو در ترکیب پرسپولیس هیچ فایده ای ندارد و انگار که تیم ۱۰ نفره بازی می کند با این حال چرا کالدرون آرژانتینی اصرار دارد که از این بازیکن استفاده کند؟

پرسپولیس بازیکنی مانند عالیشاه را روی نیمکت دارد که بعد از آنکه به بازی آمد چند بار موقعیت گل خلق کرد و در نهایت روی پاس او بود که نور اللهی دروازه پیکان را باز کرد و پرسپولیس برنده بازی شد.

چرا کالدرون با این همه تجربه به بازیکنی مانند جونیور آن هم در ترکیب اصلی بازی می دهد؟ آیا بازی دادن به این بازیکن هم دستور مدیران باشگاه است. شاید عده ای به خاطر اینکه برای جونیور پولی پرداخت کرده اند حداقل می خواهند به او بازی دهند اما نمی دانند که با این اشتباه یک اشتباه بزرگ دیگر را مرتکب می شوند و حضور  این بازیکن نه تنها سودی ندارد بلکه ضرر هم دارد و باعث می شود تا بازی به ستاره های دیگر نرسد و خط دفاعی حریفان روز آرامی را با حضور جونیور تجربه کنند که البته بدون شک این هم به ضرر سرخ پوشان است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی