ملانیا

همسر رئیس‌جمهور آمریکا که از چند روز پیش از بستری شدن در بیمارستان در انظار عمومی حاضر نشده بود، روز گذشته در یک رویداد در کاخ سفید شرکت کرد.

به گزارش ایران پژواک به نقل از نشریه هیل، «ملانیا ترامپ»، همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، پس از 24 روز غیبت، در نهایت روز گذشته (دوشنبه) در یک مراسم در کاخ سفید که برای خانواده های نظامیان کشته شده آمریکایی برگزار شده بود، شرکت کرد.

فیلمی کوتاه که از این رویداد در توییتر منتشر شده است، ملانیا ترامپ و دونالد ترامپ را در حال ورود به این مراسم نشان می دهد. ملانیا در این مراسم سخنرانی نکرد؛ اما پس از پایان آن یک بیانیه منتشر کرد. ملانیا در این بیانیه اعلام کرد: «باعث افتخار بود که امروز از خانواده های «گلد استار» در کاخ سفید استقبال کنیم تا با قهرمانان از دست رفته کشور و خانواده هایشان آشنا شویم. کشور من با همه آنهایی که یکی از عزیزان خود را در راه خدمت به آمریکا از دست داده اند، همدردی می کند.»

این نخستین بار بود که ملانیا ترامپ پس از بیش از 3 هفته (24 روز) در انظار عمومی حاضر شد. در روز 10 مه، ملانیا در کنار دونالد ترامپ، از سه آمریکایی آزاد شده از زندانی در کره شمالی استقبال کرد و این آخرین باری بود که او در انظار عمومی دیده شد. چهار روز بعد از آن یعنی 14 مه سال جاری میلادی ملانیا برای انجام جراحی کلیه در بیمارستان بستری شد و 5 روز بعد هم مرخص شد. به دنبال مرخص شدن ملانیا، دونالد ترامپ بارها تأکید کرد که این جراحی موفقیت آمیز بوده و حال جسمانی ملانیا خوب است. این درحالی است که بانوی اول آمریکا از چند روز پیش از این جراحی در انظار عمومی حاضر نشد و حتی در سفر دونالد ترامپ به «کمپ دیوید» هم رئیس جمهور آمریکا را همراهی نکرد.

کاخ سفید هیچ توضیحی برای این غیبت طولانی مدت ملانیا ارائه نکرد. اما خود ملانیا پیشتر در حساب توییتر خود از رسانه ها به دلیل شایعه پراکنی انتقاد کرد و نوشت: «می بینم که رسانه ها سخت مشغول کار هستند که بفهمند من کجا هستم و چه می کنم. راحت باشید. من اینجا در کاخ سفید در کنار خانواده ام هستم و حس خوبی دارم.»

مدیر ارتباطات همسر رئیس جمهور آمریکا هم روز گذشته اعلام کرد که ملانیا قرار نیست دونالد ترامپ را در نشست گروه 7 در کبک کانادا و همچنین در دیدار ترامپ و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در سنگاپور همراهی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی