جونیور

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نام‌های مطرح شده در رسانه‌ها برای سرخ‌پوش شدن را تکذیب کرد.

به گزارش ایران پژواک، باشگاه پرسپولیس روز گذشته (یکشنبه) رسماً اعلام کرد که گابریل کالدرون در نشست با محمدحسن انصاری‌فرد درخواست جذب مهاجم کرده است و همین مسئله باعث شد گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اضافه شدن یک مهاجم جدید به جمع سرخپوشان در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح شود.

حسین قدوسی در واکنش نام‌های مطرح شده برای حضور در خط حمله پرسپولیس، اظهار داشت: حقیقت ماجرا این است که دو هفته پیش در نشست سرمربی و مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفته شد در صورتی که مهاجم خارجی باکیفیت زیر ۲۳ سال پیدا شود او را به لیست‌مان اضافه کنیم. از این جهت که لیست بزرگسال‌مان پر است و هر بازیکنی را هم بخواهیم نامش را از لیست خارج کنیم طبق قانون تا نیم‌فصل نمی‌توانیم نفر جدیدی را جایگزین وی کنیم. هر چند در شرایط فعلی هم بازیکن زیر ۲۳ سال که آزاد باشد و صد البته از کیفیت لازم برای حضور در پرسپولیس برخوردار باشد، پیدا نمی‌شود.

وی افزود: در نشست روز گذشته آقایان انصاری‌فرد، کالدرون و پیروانی نیز مدیریت باشگاه از کالدرون خواست در صورتی که برای هر پستی نیاز به بازیکن جدید در نیم‌فصل دارد به اطلاع باشگاه برساند. کالدرون هم گفت برای نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا حتماً به یک مهاجم باکیفیت نیاز دارند، اما در مابقی پست‌ها فعلاً نیازی به تقویت تیمش نمی‌بیند. انصاری‌فرد هم از کالدرون خواست اگر مهاجم خارجی مدنظرش است آن را در اسرع وقت به باشگاه معرفی کند که هنوز این اتفاق رخ نداده است. حتی من در این مورد از مدیریت باشگاه و سرمربی تیم خواستم که موافق رسانه‌ای کردن جذب مهاجم در نیم‌فصل هستند یا نه که موافقت خود را اعلام کردند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این‌باره خاطرنشان کرد: در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها از مهاجمانی مثل کریم انصاری‌فرد، رضا قوچان‌نژاد و حتی گادوین منشا به‌عنوان گزینه‌هایی که در لیست کالدرون هستند، نام برده شده است که واقعیت ندارد. از این جهت که هنوز نه کالدرون نام بازیکنی را به باشگاه مطرح کرده است و نه باشگاه نام گزینه‌ای را با سرمربی تیم در میان گذاشته. البته ممکن است چند گزینه به باشگاه معرفی شده باشند که در حال بررسی وضعیت آنها هستیم. آنچه مشخص است نفرات نامبرده تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند و از شرایط خوبی هم در تیم‌های خود برخوردارند. تا نیم‌فصل زمان زیادی باقی مانده و ممکن است گمانه‌زنی‌های بیشتری در روزهای آتی در این مورد صورت بگیرد که ارتباطی به باشگاه ندارد و ما نام هر بازیکنی که رسماً با او به توافق برسیم را رسانه‌ای خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی