• ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
  • کد خبر: 12160
بورس

ایرنا نوشت: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (چهاردهم آبان ماه) به عدد ۳۰۵ هزار و ۳۳۳ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود یک درصد افت داشت.

به گزارش ایران پژواک، در چهار روز معاملات هفته‌ای که گذشت شاخص بورس سه هزار و ۸۶۴ واحد افزایش داشت، شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (۸ آبان ماه) با عدد ۳۰۹ هزار و ۶۷۱ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۱۴ آبان ماه) به عدد ۳۰۵ هزار و ۳۳۳ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۳۵۳ هزار و ۷۷۲واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۳۴۹ هزار و ۴۹۳ واحد رسید و کاهش چهار هزار و ۲۷۹ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۸۴ هزار و ۵۶۸ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۸۵ هزار و ۶۸۹ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۵۶ هزار و ۵۶۸ واحد به عدد ۵۷ هزار و ۲۹۶ واحد رسید.

ارزش بورس تهران در چهار روز معاملات هفته جاری ۱۱ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال و ارزش فرابورس در مدت ذکر شده سه هزار و ۱۲۰ میلیارد بود.

بر پایه این بررسی در هفته منتهی به چهاردهم آبان قندو شکر، خودرو، بیمه و بازنشستگی، سیمان، انبوه سازی، مواد دارویی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، چند رشته ای صنعتی و حمل ونقل از جمله صنایعی بودند که بیشترین میزان بازدهی را به خود اختصاص دادند و طبق آمار ارائه شده در هفته‌ای که گذشت قند و شکر و کانی های غیرفلزی با بیشترین رشد همراه بودند.

در هفته‌ای که گذشت بانک ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، فلزات اساسی، شیمیایی، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم، شیمیایی، سرمایه گذاری ها، انبوه سازی املاک و مستغلات، واسطه گری های مالی و پولی، دارویی، بیمه و بازنشستگی، سیمان، آهک و گچ، سرمایه گذاری ها، محصولات فلزی و فرآورده های نفتی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین فلزات اساسی، صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله، خودرو و قطعات، شیمیایی، دارویی، بانک ها و موسسات اعتباری، فرآورده های نفتی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم، بیمه و بازنشستگی، واسطه گری های مالی و پولی، سیمان، آهک و گچ، سرمایه گذاری ها، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، محصولات کاغذی، کانی غیر فلزی، استخراج کانه های فلزی و محصولات فلزی بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی