• ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
  • کد خبر: 12259
طلا

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۳ میلیون و ۹۸۶ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۰۶ هزار تومان و قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱هزار و ۳۵۰ تومان رسیده است.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۹۸۶ تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون ۲۷۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۳۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۰۶ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۶۲ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۱۵۳ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۶۹۵ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.

فعالان بازار ارز معتقدند: خروج بازیگران بزرگ از بازار ارز، فروشنده شدن بازیگران خرد، رفتارهای مؤثر بازارساز، افزایش عرضه و کاهش تقاضا و راه‌اندازی بازار متشکل ارزی از مهمترین دلایل کاهش شدید قیمت ارز در روزهای گذشته به‌حساب می‌آید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی