سوریه

منابع سوری از درگیری های شدید میان ارتش سوریه با نیروهای ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن در شمال استان حسکه سوریه خبر می دهند.

به گزارش ایران پژواک به نقل از سانا، منابع سوری از درگیری میان ارتش سوریه و ارتش ترکیه در حومه تل تمر در شمال استان حسکه خبر دادند.

خبرنگار سانا گزارش داد: ارتش سوریه در حال نبرد سنگین با نیروهای اشغالگر ترکیه ای در محور روستاهای المناخ و المحمودیه در حومه تل تمر در شمال استان حسکه است.

همچنین خبرنگار سانا اعلام کرد: اشغالگران ترکیه ای و مزدوران وابسته به آنها در روستاهای الاهراس، الاربعین و السوده در حومه راس العین ترانزهای برق را می دزدند. همچنین در روستاهای المناجیر و العامریه نیز اشغالگران ترکیه ای داروخانه ها و مراکز تجاری را غارت می کنند.

این در حالی است که طی روزهای گذشته ارتش سوریه یک روستا را در شمال سوریه از دست ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن خارج کرده بود.

شایان ذکر است که چندی قبل هم خبرنگار سانا، از درگیری های شدید میان ارتش سوریه و ارتش ترکیه در حومه راس العین در شمال شرق سوریه خبر داده و اعلام کرده بود که  نبرد سنگینی در تل الورد در حومه راس العین میان ارتش سوریه و نظامیان اشغالگر ترکیه در جریان است.

خبرنگار سانا گزارش داده بود: ساکنان منطقه در حال فرار به شکل گسترده از منطقه درگیر هستند.

سانا همچنین اعلام کرده بود: نیروهای متجاوز ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن روستاهای المحمودیه و الدریو در حومه راس العین را به اشغال خود درآورده اند و ساکنان حومه تل تمر در حال فرار از منطقه هستند.

خبرنگار سانا گزارش داده بود: تروریستهای اردوغان منازل ساکنان را در روستای تل الورد در حومه راس العین با توپ زیر آتش گرفته اند. همچنین نیروهای قسد در حومه تل تمر مقادیر زیادی نفت را در چاله بزرگی خالی کرده و آن را به آتش کشیده اند تا مانع دید جنگنده های ترکیه ای شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی