مجید صدری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: اولین و مهم‌ترین نکته برای پیشبرد درست و به موقع برنامه‌ها این است که بدانید در مخابرات به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید از مسائل حزبی و سیاسی دور باشید و کاملا مستقل بر اجرای امور تمرکز کنید.

به گزارش خبرنگار ایران پژواک، مهندس سیدمجید صدری گفت: ‌فرصتی دست داد که با حضور معاونین، مدیران ستادی و مدیران مناطق سراسر کشور نشستی داشته باشیم و در کنار هم مسائل جاری و آتی شرکت را بررسی و راهکارهای لازم برای سرعت‌بخشی به اجرای برنامه‌ها را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: به دوستان یادآوری کردم که اولین و مهم‌ترین نکته برای پیشبرد درست و به موقع برنامه‌ها این است که بدانند در مخابرات به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید از مسائل حزبی و سیاسی دور باشند و کاملا مستقل بر اجرای امور تمرکز کنند.

صدری اظهار داشت: خوشبختانه در این مدت مدیران مناطق عملکرد رضایت‌بخشی داشتند اما انتظار دارم برای کسب نتایج بهتر و توسعه و سودآوری بیشتر تلاش و همت مضاعف خود را بکارگیرند.

وی افزود: اقدامات زیرساختی جدیدی که در شرکت درحال اجرای آن هستیم یکپارچگی تمام بخش‌ها را درپی دارد و همه مدیران عزیز که امین ما در سراسر کشور هستند براین اساس برنامه‌های خود را محقق می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هنر ما و همه مدیران باید این باشد که نسبت به سرمایه معنوی و مادی شرکت دلسوزانه و مسئولانه برخورد کنیم و همیشه پاسخگوی همه درخواستها، انتقادات و نظرات مردم عزیز باشیم و نسبت به پیام‌ها بی‌تفاوت نباشیم.

http://www.iranpejvak.com/d/2020/04/06/0/18810.mp4

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی