• ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
  • کد خبر: 12313
طلا

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۴۳ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۴۳ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۰هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۹۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۴۱ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۶۵ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۲۴۸ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۵ هزار و ۲۰۳ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی