برف

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ باران و برف در کشور تا روز چهارشنبه (۲۹ آبان) گفت: دمای هوا در ۱۳ شهر از جمله تبریز فردا (۲۷ آبان) به زیر صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

به گزارش ایران پژواک، صادق ضیاییان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز (۲۶ آبان) فعالیت سامانه بارشی در قسمت‌های مرکزی و جنوب غرب کشور ادامه دارد و به‌تدریج مناطق شرقی کشور را متاثر می‌کند همچنین این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه (۲۹ آبان) در کشور فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: براین اساس امروز (۲۶ آبان) بارش باران و برف در استان‌های گیلان و مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی ، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، غرب یزد، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و رگبار و رعد و برق در خوزستان و بوشهر پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: تا روز چهارشنبه (۲۹ آبان) بارش باران و برف در کشور ادامه دارد و از روز سه شنبه (۲۸ آبان) به شرق کشور کشیده می‌شود.

ضیاییان همچنین درباره وضعیت جوی مناطق زلزله زده کشور در آذربایجان شرقی گفت: طی فردا و پس فردا (۲۷ و ۲۸ آبان) دمای هوا در این مناطق بین منفی ۸ تا ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود و فردا نیز احتمال بارش برف در این مناطق وجود دارد.

وی در پایان اظهار کرد: دمای هوا فردا (۲۷ آبان) در ۱۳ شهر کشور شامل اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، ایلام، تبریز، زنجان، سنندج، شهرکرد، قزوین، کرج، کرمان و کرمانشاه به زیر صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی